اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد همدان خبر داد

کاربردی شدن شورای فرهنگ عمومی همدان / فعالیت 6 کمیته تخصصی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از کاربردی شدن شورای فرهنگ عمومی استان خبر داد و گفت: شورای فرهنگ عمومی همدان متشکل از شش کمیته تخصصی است.

کاربردی شدن شورای فرهنگ عمومی همدان / فعالیت 6 کمیته تخصصی

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، خسرو بیات صبح امروز در چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی تویسرکان در دفتر امام جمعه، شورای فرهنگ عمومی همدان را یکی از بهترین شوراهای فرهنگی کشور دانست و اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی همدان متشکل از شش کمیته تخصصی است.

وی افزود: کمیته‌های حجاب و عفاف، اقتصادی، سبک زندگی، اصلاح الگوی مصرف، اجتماعی و راهبردها، ازدواج آسان و خطرات بعد از ازدواج در شورای فرهنگ عمومی همدان به صورت تخصصی فعالیت دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، با تأکید بر اینکه شورای فرهنگ عمومی استان در حال کاربردی شدن است، اذعان داشت: ایده‌ها ابتدا به صورت تخصصی توسط کمیته‌ها بررسی کارشناسی شده سپس به شورای فرهنگ عمومی ارائه می‌شود.

وی خواستار عنایت ویژه به شورای فرهنگ عمومی شهرستان شد و گفت: ایده‌هایی که در شورای فرهنگ تویسرکان مطرح می‌شود به استان ارائه شود.

بیات با بیان اینکه این شورا باید تلاش کند از شهرستان‌های موفق استان باشد، گفت: برگزاری هر ماه یک جلسه کمک می‌کند، که سیاستگزاری بخش فرهنگی و عمومی شهرستان در مهندسی فرهنگی و ارزش‌ها موفق‌تر عمل شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان تأکید کرد: عملکرد خوب شورای فرهنگ عمومی در دو بخش دیگر شورا یعنی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شورای قرآن هم فعال‌تر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگسازی در زمینه موضوعات مهم سطح شهرستان و توجه به مسائل فرهنگی یکی از کارکردهای مهم شورای فرهنگ عمومی است، تاکید کرد: برهه کنونی بیش از هر زمان دیگری باید ابزارهای فرهنگی در پیشبرد اهداف و ارزش‌ها به ‏کار گرفته شود.

بیات با اشاره به اینکه حوزه و دانشگاه در کنار همدیگر دژی محکم در برابر ترفندهای دشمنان هستند، ابراز کرد: برنامه‌ها و همایش‌های این گونه نقش زیادی در تبیین شخصیت‌های بزرگی مانند شهید مفتح بر جامعه دارد.

وی با بیان اینکه برای برگزاری همایش وحدت حوزه و دانشگاه آمادگی کامل داریم، خاطرنشان کرد: مقالات ارائه شده با قابلیت بالا در این همایش‌ها را می‌توان در قالب کتاب به چاپ رساند.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول