اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی جیرفت خبر داد

دستگیری یک‌هزار اتباع بیگانه غیرمجاز در جیرفت

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک‌هزار و 183 نفر اتباع غیرمجاز افاغنه در این شهرستان دستگیر شدند که نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

دستگیری یک‌هزار اتباع بیگانه غیرمجاز در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، عباس ابراهیمی صبح امروز در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم خود در تأمین امنیت جامعه مشارکت دارند، روز و هفته نیروی انتظامی متعلق به خود مردم است.

وی افزود: اگر ما در شهرستان موفقیتی داریم در این راستا مدیون دستگاه‌های قضایی هستیم، در ایجاد امنیت بحث جمعی است و مسئولان و نهادها در ایجاد آن کمک کردند.

ابراهیمی با اشاره به عملکرد شش ماهه نیروی انتظامی شهرستان جیرفت تصریح کرد: با توجه به اینکه این شهرستان منطقه ممنوعه برای اتباع غیرمجاز افاغنه است، برخی از این افراد خود معرف از شهرستان خارج شدند، اما طی این مدت دستگیری یک‌هزار و 183 نفر اتباع غیرمجاز افاغنه در شهرستان افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه از مجمع امور صنفی شهرستان نیز درخواست داریم که در زمینه عدم به‌کارگیری این افراد توسط کسبه و بازاریان اطلاع‌رسانی کند، خاطرنشان کرد: جمع‌آوری دیش‌های ماهواره توسط این نهاد نیز در این مدت افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: برای کاهش استفاده از ماهواره راه‌اندازی شبکه دیجیتال از مهم‌ترین نیازهای منطقه در این راستا است تا دیگر با عواقب و آسیب‌های ناشی از ماهواره مواجه نشویم.

ابراهیمی ابراز داشت: طی این مدت سرقت‌های به عنف و مسلحانه و جرائم خشن کاهش داشته، اما در بحث سرقت‌های خرد افزایش آمار داریم، زیرا این سرقت‌ها به مشکلات اقتصادی و بیماری اعتیاد برمی‌گردد.

وی بیان داشت: در شهرستان جیرفت گام‌های مؤثری در زمینه پیشرفت آن برداشته شده است در این راستا برای استقرار امنیت بیشتر نیاز است که دوربین‌های مداربسته در برخی مناطق نصب شود که این اقدام کار نیروی انتظامی را آسان‌تر می‌کند.

انتهای پیام/80002/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول