اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تویسرکان در مجلس:

وحدت حوزه و دانشگاه، جامعه را به سوی سعادت رهنمون می‌کند

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه و دانشگاه همانند دو بال هستند که ارتباط و اتحاد این دو، جامعه را به سوی سعادت سوق می‌دهد.

وحدت حوزه و دانشگاه، جامعه را به سوی سعادت رهنمون می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، محمد‌مهدی مفتح صبح امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در دفتر امام جمعه، اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی یکی از شوراهایی است که در صورت درست عمل کردن در رسالت خود تأثیر زیادی در جهت دادن به فرهنگ دارد.

وی تاکید کرد: شورای فرهنگ عمومی ساختار مناسبی است که می‌تواند با تعریف مسئله، ارائه راهکار و اولویت‌بندی در راستای رشد جامعه مفید واقع شود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه نقشی بی‌بدیل در پیروزی انقلاب ایفا کرد، گفت: شهید مفتح تنها متعلق به خانواده خود نیست، بلکه یک شخصیت مذهبی متعلق به همه مردم کشور است.

وی در ادامه با بیان اینکه انسان هم به مادیات و هم به معنویات نیاز دارد، بیان کرد: نباید تنها به نیازهای مادی و یا معنوی توجه کرد، بلکه باید این نیازها در راستای هم باشند و حوزه و دانشگاه هر کدام بخشی از این نیازها را تأمین می‌کند.

مفتح تاکید کرد: حوزه و دانشگاه همانند دو بال هستند که ارتباط و اتحاد این دو، جامعه را به سوی سعادت سوق می‌دهد.

وی در بخش دیگر تجلیل و شناساندن چهره‌های مطرح را به عنوان الگو به جامعه، کاری ارزشی دانست و ابراز کرد: شهرستان تویسرکان برخوردار از فرهنگی غنی و شخصیت‌های صاحب‌نامی است که برگزاری همایش‌ معرفی این ظرفیت دستاوردهای خوبی را به همراه خواهد داشت.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گردآوری اطلاعات در مورد شخصیت‌های برجسته تویسرکان را یک امر لازم برای الگوسازی جامعه دانست و تاکید کرد: آداب، سنن، فرهنگ و دین‌مداری و دیگر ظرفیت‌های  شهرستان تویسرکان باید برای شناساندن به جامعه رسانه‌ای شود.

*دشمن از وحدت حوزه و دانشگاه وحشت دارد

فرماندار تویسرکان نیز در این نشست با اشاره به اینکه به شهدا مدیون هستیم، گفت: مردم تویسرکان جوانان زیادی را در راه اسلام تقدیم کردند.

حسین‌علی شرکائی با بیان اینکه شهید آیت‌الله مفتح نقش برجسته‌ای در وحدت حوزه و دانشگاه داشتند، ابراز کرد: ارتباط دوسویه حوزه و دانشگاه از مؤلفه‌هایی است که دشمن از وحدت این دو به شدت وحشت دارد.

وی تاکید کرد: برگزاری همایش‌ها، گردهمایی‌ها برای معرفی عالمان بزرگی نظیر آیت الله مفتح علاوه بر شناخت جوانان از اهداف شوم دشمن پیوند بین حوزه و دانشگاه را بیش از گذشت تعمیق می‌بخشد.

فرماندار تویسرکان با معرفی ظرفیت‌های تویسرکان، یادآور شد: در پنج سال اخیر یک هزار و 600 همایش، گردهمایی و.. در اهداف تعریف شده در تویسرکان برگزار شده است.

انتهای پیام/89010/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول