اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

امنیت کردستان نشانه تعامل بین مردم و مسئولان است

استاندار کردستان گفت: نیروهای انتظامی، امنیتی و سپاه و بسیج با کمک و همکاری مردم توانستند کردستان را از وجود افراد ضدانقلاب پاک کنند و امنیت پایدار مردمی را در استان حاکم کنند.

امنیت کردستان نشانه تعامل بین مردم و مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان کردستان در ستاد فرماندهی استان اظهار کرد: اوایل انقلاب گروهک‌های معاند نظام اسلامی برای ناامن کردن منطقه تلاش‌های زیادی انجام دادند اما موفق به این کار نشدند.

وی یادآور شد: در آن دوران گروهک‌های ضدانقلاب با حمایت استکبار جهانی با ایجاد فضای ناامنی در استان موجب تاخیر توسعه همه جانبه استان شدند ولی در ادامه اقدامات بی‌نظیر نظام مقدس جمهوری اسلامی و با توسعه زیرساخت‌ها چهره استان متحول شده است.

به گفته استاندار کردستان، نیروهای انتظامی، امنیتی و سپاه و بسیج با کمک و همکاری مردم توانستند کردستان را از وجود افراد ضدانقلاب پاک کنند و امنیت پایدار مردمی را در استان حاکم کنند.

شهبازی تصریح کرد: اکنون امنیت استان کردستان قابل قبول است طوری که این استان یکی از استان‌های امن کشور بشمار می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: امنیت کنونی کردستان حاصل مجاهدت نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه‌های امنیتی با همکاری مردم است که بستر را برای کارهای توسعه‌ای فراهم آورده است.

استاندار کردستان اضافه کرد: تعامل و همدلی بین مردم و مسئولان و افزایش امنیت برای سرمایه‌گذاری در استان موجب شده است تا روند توسعه و آبادانی شتاب بیشتری گیرد و بستر لازم برای اشتغال پایدار در کردستان فراهم شود.

شهبازی در ادامه با بیان اهمیت جایگاه نیروهای انتظامی و مرزبانی در ایجاد امنیت پایدار در استان، اظهار داشت: کردستان در سایه تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی در حال حاضر به یکی از امن‌ترین استان‌های کشور تبدیل شده است.

استاندار کردستان در پایان رضایت نسبی مردم استان را ناشی از تلاش‌هایی دانست که در زمینه توسعه و آبادانی کردستان به کار گرفته شده است.

انتهای پیام/79001/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول