اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهار:

ناجا زینت حکومت و عزت دین است

امام جمعه شهر بهار گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی زینت حکومت و عزت دین بوده و آسایش و آرامش امروز ما با ایثار نیروهای ناجا محقق شده است.

ناجا زینت حکومت و عزت دین است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا امروز در نماز جمعه شهر بهار با بیان این که جوانی و نوجوانی مهم‌ترین دوران جمع‌آوری توشه آخرت است، اظهار داشت: تقوا مهم‌ترین توشه سفر آخرت است و با تقوای الهی در دنیا و آخرت به کمال خواهیم رسید.

وی با اشاره به شهادت امام جواد (ع) افزود: این امام در طول عمر کوتاه خود نقش مؤثری را در تبلیغ و ترویج دین اسلام داشت و توانست در مقابل دشمن ایستادگی و با ظلم و زور مقابله کند.

خطیب جمعه بهار گفت: هرکس از هوای نفسش اطاعت کند، خواسته‌ها و آرزوهای دشمن را برآورده می‌سازد و همه ما باید مراقب اعمال و رفتار خود باشیم و پند، توصیه و نصیحت‌ها را بپذیریم.

وی در ادامه سخنان خود به سالروز هجرت امام خمینی (ره) از عراق به پاریس اشاره کرد و ادامه داد: امام (ره) فریاد مظلومیت ملت را به گوش جهانیان رساند و آن بزرگوار با انقلاب خود توانست ملت را از زیر بار ظلم و ستم نجات داده و ایران اسلامی را به استقلال کامل برساند.

حاتم‌نیا با اشاره به هفته نیروی انتظامی، ناجا را چشم بیدار نظام ولایی دانست و تصریح کرد: ناجا زینت حکومت و عزت دین است و آسایش و آرامش امروز ما با ایثار نیروهای ناجا محقق شده است.

وی به روز دامپزشکی اشاره کرد و گفت: با وجود دو کشتارگاه در شهرستان بیش از 60 درصد مواد پروتئینی استان از شهرستان بهار تأمین می‌شود، پس نظارت بر عرضه مواد دامی باید بیشتر صورت پذیرد.

امام جمعه بهار سپس به فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه(س) اشاره کرد و افزود: زنان و مردان باید علوی و فاطمی باشند و از آن بزرگواران الگو گیرند.

وی یادآور شد: متأسفانه سن ازدواج در کشور بالا رفته و باید خانواده‌ها به فکر خوشبختی جوانان باشند و از تجملات دوری کنند. 

وی تصریح کرد: مهریه بالا ضامن خوشبختی نیست و ارزش زن را بالا نمی‌برد و باید بر جوانان سهل بگیریم.

حاتم نیا در بخش دیگری از سخنان خود به سفر اخیر رئیس جمهور به نیویورک اشاره کرد و گفت: این سفر دارای فرصت‌های فراوانی بود که می‌توان به منطقی بودن نظام، بر حق بودن مواضع کشور، باطل بودن ادعاهای دشمن، صلح طلبانه بودن کامل برنامه هسته‌ای، و زمینه‌سازی برای حرکت جهش‌گونه کشور در عرصه اقتصادی اشاره کرد.

امام جمعه بهار یادآور شد: با وجود مخالفت رژیم صهیونیستی ایران گزارشگر خلع سلاح و امنیت سازمان ملل متحد شد و این افتخار بزرگی است که رئیس جمهور ایران با لباس روحانیت در سازمان ملل مواضع به حق ایران را بیان کند و این سفر، ایران اسلامی را به اوج عزت و اقتدار خود رساند.

وی در پایان تأکید کرد: وظیفه امروز ما پیروی از ولایت فقیه است چرا که رمز پیروزی ملت، وحدت و پیروی از ولایت فقیه است و نباید از دشمنی دشمنان قسم خورده غافل باشیم و بر مواضع مشخص و منطقی خود پافشاری کنیم.

انتهای پیام/89028/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول