اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مهربان:

دروغگویی آمریکا در مذاکرات یک مسئله اثبات شده است

امام جمعه مهربان با تاکید بر تقویت دستگاه دیپلماسی کشورمان گفت: دروغگویی آمریکا در مذاکرات یک مسئله اثبات شده است و با دیپلماسی و مذاکره قوی نباید اجازه دهیم که آمریکا با بکارگیری روش‌های فریبکارانه باعث تضعیف مقاومت در منطقه شود.

دروغگویی آمریکا در مذاکرات یک مسئله اثبات شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، حجت‌الاسلام جلیل جلیلی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهربان ضمن سفارش خویش و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به نتایج سفر حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری در جریان برگزاری شصت و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل اشاره و اظهار داشت: رویکرد دولت یازدهم تغییر تاکتیک و تغییر نوع دیپلماسی است ولی در مجموع اصول ثابت و غیر قابل تغییر است.

خطیب جمعه مهربان افزود: رئیس جمهور کشورمان در تمام مواضع خود منطبق با اصول انقلاب از ارزش‌های نظام دفاع و مواضع دشمن را با الفاظ متین و معقول محکوم کرد.

جلیلی با اشاره به اعترافات دشمنان مبنی بر داشتن حق هسته‌ای ایران اسلامی اضافه کرد: تغییر تاکتیک و دیپلماسی باعث نشان دادن باطل بودن ادعاهای دشمنان در بحث هسته‌ای شد و دشمنان اقرار کردند که ایران از حق هسته‌ای استفاده کند و این اقرار و اعترافات باعث می‌شود که دیدگاه جهان نسبت به ایران تغییر کند.

امام جمعه مهربان افزود: رئیس جمهور کشورمان، انرژی هسته‌ای را حق ملت ایران دانست و تاکید کرد در این مورد در چارچوب قوانین آژانس و ان.پی.تی عمل خواهیم کرد و نظام جمهوری اسلامی همواره به دنبال صلح بوده و خواهد بود از این رو دوست داریم به جای جنگ افروزی و آتش افروزی در جهان، صلح و دوستی بر جهان حاکم شود.

خطیب جمعه مهربان پیروز این سفر را همه ملت ایران عنوان کرد و افزود: همین که رئیس جمهوری آمریکا مایل به برقراری ارتباط با رئیس جمهوری ایران بوده، نشان از عظمت ملت ایران، انقلاب و کشور ماست.

جلیلی با تاکید بر تقویت دستگاه دیپلماسی کشورمان افزود: دروغگویی آمریکا در مذاکرات یک مسئله اثبات شده است و با دیپلماسی و مذاکره قوی نباید اجازه دهیم که آمریکا با بکارگیری روش‌های فریبکارانه باعث تضعیف مقاومت در منطقه شود.

امام جمعه مهربان افزود: نباید طوری رفتار شود که نیروهای مقاومت در منطقه خیال کنند که جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماد مقاومت در منطقه در اصول ثابت و غیرقابل تغییر خود و مقاومت سست شده است.

خطیب جمعه مهربان با گرامیداشت 13 مهر ماه روز نیروی انتظامی و تبریک پیشاپیش هفته نیروی انتظامی، اذعان داشت: به تعبیر مقام معظم فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار ملی است.

جلیلی با اشاره به‌ نقش‌ با اهمیت‌ نیروی‌ انتظامی‌ در تأمین‌ امنیت‌ اجتماعی‌ و بالا بودن امنیت در شهرها و روستاهای بخش مهربان از زحمات فرماندهی انتظامی مهربان و رئیس کلانتری دوزدوزان و همچنین نیروها و پرسنل این دو مجموعه تقدیر و تشکر کرد و افزود: انصافاً مجموعه انتظامی بخش مهربان چه در فرماندهی انتظامی مهربان و چه در کلانتری دوزدوزان از نیروهای  مخلص می‌باشند و ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به تمام عزیزان زحمتکش در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از زحمات تمام نیروهای نظامی و انتظامی در تامین امنیت و آسایش مردم تقدیر و تشکر می‌کنم.

امام جمعه مهربان با تاکید بر همکاری مردم با نیروی انتظامی متذکر شد: زمانی امنیت پایدار در جامعه تحقق می‌یابد که مردم با نیروی‌های نظامی و انتظامی همکاری مستقیمی داشته باشند.

خطیب جمعه مهربان اذعان داشت: نیروی انتظامی با حضور مقتدرانه خود در ایجاد امنیت اجتماعی و مبارزه با مفاسد اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر موفقیت‌های خوبی داشته است و مردم برای استمرار موفقیت‌های نیروی انتظامی باید با آنان همکاری مناسبی داشته باشند.

انتهای پیام/60004/ن40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول