اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گازی پارس جنوبی:

80 درصد از سبد انرژی کشور در افق 1404 متعلق به پارس جنوبی است

مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گازی پارس جنوبی گفت: 80 درصد از کل سبد انرژی کشور در افق 1404 متعلق به مجتمع گاز پارس جنوبی خواهد بود.

80 درصد از سبد انرژی کشور در افق 1404 متعلق به پارس جنوبی است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد بهمن‌نیا ظهر امروز در بازدید کارشناسان خارجی گروه ذخیره‌سازی انجمن جهانی گاز از پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: صنعت نفت و گاز ایران در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد و روز به روز شاهد موفقیت‌های بیشتر صنعت نفت هستیم.

وی با اشاره به وضعیت پالایشگاه‌های مجتمع خاطرنشان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ گاز در ایران است و هم‌اکنون 44درصد از تولید گاز کشور را در اختیار دارد.

مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گازی پارس جنوبی خاطرنشان کرد: در چشم‌انداز آینده‌ مجتمع در سال 94 با افتتاح پالایشگاه‌های جدید به تولید 70 درصد گاز کشور دست خواهیم یافت و در افق 1404 هشتاد درصد از کل سبد انرژی کشور متعلق به مجتمع گاز پارس جنوبی خواهد بود.

یهمن‌نیا تصریح کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی همیشه به دنبال انرژی سبز و پاک بوده است و در حال حاضر با داشتن شاخص 6/99 درصد پایداری در تولید و استفاده از کار گروهی و خرد جمعی، دستیابی به سرآمدی در عملیات را مدنظر قرار داده است.

وی اضافه کرد: برای افزایش بهره‌وری در این مجتمع اقدامات بسیار خوب و ارزشمندی تاکنون انجام شده و امیدوار هستیم در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.

بر اساس این گزارش، کارشناسان انجمن جهانی گاز در این بازدید از سایت و گالری پالایشگاه سوم و اتاق کنترل پالایشگاه چهارم بازدید کردند.

کارشناسان گروه ذخیره‌سازی انجمن جهانی گاز پیش از بازدید از مجتمع گاز پارس جنوبی، از پالایشگاه در دست احداث فازهای 15 و 16 و پتروشیمی برزویه نیز بازدید کردند.

انتهای پیام/2451/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول