اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ملایر خبر داد

اقامه نماز جماعت در 250 مدرسه ملایر

مدیر آموزش و پرورش ملایر از برگزاری نماز جماعت در 250 آموزشگاه ملایر در سال جاری خبر داد.

اقامه نماز جماعت در 250 مدرسه ملایر

حجت‌الله چهاردولی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه مهم‌ترین برنامه تربیتی در راستای هدایت دانش‌آموزان در مدارس توجه به امر واجب و مهم نماز است اظهار داشت: در این راستا توجه به این مقوله در آموزش و پرورش باید در صدر کار امور تربیتی و پرورشی باشد.

وی پیشرفت و موفقیت دانش‌آموزان را تجهیز به سلاح علم و ایمان برشمرد و گفت: در این راستا خانواده‌ها و مدیران مدارس باید دانش‌آموزان را تشویق کنند.

مدیر آموزش و پرورش ملایر تصریح کرد: در این زمینه آموزش و پرورش ملایر با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی اقدام به برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر در مدارس شهرستان ملایر کرده است.

وی ابراز داشت: سال گذشته در بیش از 150 مدرسه ملایر نماز جماعت برگزار می‌شد که امسال تعداد مدارس در برگزاری نماز جماعت افزایش دارد.

چهاردولی از برگزاری مراسم نماز جماعت در 250 آموزشگاه ملایر در سال جاری خبر داد و عنوان داشت: در این راستا 110 مبلغ برای برگزاری نماز جماعت با آموزش و پرورش همکاری دارند. در مدارسی که روحانی برای اقامه نماز جماعت نداریم از وجود همکاران فرهنگی استفاده می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ملایر خاطرنشان کرد: در این راستا جشن نماز در یکی از دبیرستا‌ن‌های ملایر به صورت نمادین در این هفته با حضور پرشور دانش‌آموزان برگزار شد.

وی در پایان گفت: همه روزه در مدارس شهرستان برگزاری نماز جماعت را خواهیم داشت.

انتهای پیام/89013/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول