اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرب‌ قائم در پاسخ به شایعه‌پراکنان:

عشق من خدمت به مردم در لباس سبز پاسداری است

فرمانده قرب قائم قرارگاه سازندگی خاتم با انتقاد شدید از ابهامات وارده در خدمات محرومیت زدایی قرارگاه گفت: کسانی که به چنین شایعاتی دامن می‌زنند را نمی‌بخشم.

عشق من خدمت به مردم در لباس سبز پاسداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه سردار عدل هاشمی‌پور بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جنگ را نباید خاتمه یافته تلقی کنیم بخشی از مهندسی جنگ را برای حفظ آمادگی در کنار یگان‌های رزمی دانست و اظهار داشت: بخش دیگری نیز برای رسیدن به اهدافی خاص آزاد گذاشته شد.

فرمانده قرارگاه قرب قائم کمک به دولت برای عمران و آبادانی کشور را از جمله اهداف مهندسی جنگ خواند و با بیان اینکه کمک به اشتغال جوانان از دیگر اهداف بخشی از مهندسی جنگ بود، تصریح کرد: قرارگاه سازندگی خاتم با بکارگیری بیش از 150 هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم نقش مهمی در ایجاد اشتغال و رفع بیکاری جوانان ایفا کرده است.

سردار هاشمی‌پور با اشاره به بازسازی شهرهای تخریب شده در زمان جنگ از سوی این قرارگاه ادامه داد: مأموریت بعدی قرارگاه کارهای عمرانی و سازندگی شده است.

وی بکارگیری و ساپورت شرکت‌های خصوصی در قرارگاه سازندگی خاتم را در راستای حمایت این بخش و ایجاد اشتغال خواند و افزود: بیش از 120 هزار نفر از نیروهای بکار گرفته شده در قرارگاه از جنس دانشجو و 90 درصد این نیروها قراردادی است.

سردار هاشمی‌پور با انتقاد صریح از هجمه‌های وارده به قرارگاه سازندگی خاتم تصریح کرد: آدم‌های مریضی ادعا دارند که سپاه پاسداران و قرارگاه سازندگی کارهای اقتصادی را در دست گرفته و پول‌های مملکت را به جیب می‌زند!

وی با اشاره به ساخت پالایشگاه‌ها توسط مجموعه قرارگاه با اذعان به رهاسازی ساخت در ابتدای کار توسط شرکت‌های خارجی طرف قرارداد، ماندن در مهندسی پیچیده پالایشگاه را خیال واهی این افراد خواند و افزود: بیخ گوش خودشان کالاهایی که ما نداشتیم را آوردیم و از آنها کپی‌سازی کردیم و الان بخش عمده‌ای از این کالا در داخل کشور ساخته می شود.

*تحریم‌های وارده راه پیشرفت را به ما یاد داد/فشار اقتصادی نتیجه سوء مدیریت بود

این مسئول تحریم‌های وارده از سوی آمریکا به ملت ایران را زمینه ساز پیدا کردن راه پیشرفت دانست و اذعان داشت: فشارهایی که در بحث اقتصادی به مردم وارد آمد نتیجه ضعف مدیریت و بی‌تدبیری برخی از مدیران بود چرا که با وجود منابع عظیم در بخش‌های مختلف می‌توانستیم جلوی این فشار اقتصادی را هم بگیریم.

هاشمی پور پروژه محور پاتاوه به دهدشت را یکی از مهمترین پروژه‌های قرارگاه در استان برشمرد و با اذعان به اینکه تکرار حرف‌هایی که به نتیجه نرسیده است باعث ریختن عرق شرم است افزود: پرونده این محور ارتباطی با پیشرفت 65 درصدی توسط یکی از مؤسسات قوی مؤسسه به زودی بسته خواهد شد.

وی از تکمیل تونل‌های آبریز و زیرنا تا پایان سال خبر داد و با بیان اینکه آسفالت جاده 5 کیلومتری در قلعه‌گل و قلعه‌دختر تا رودخانه مارون نیز تا پایان سال به اتمام خواهد رسید ابراز داشت: بالغ بر 150 میلیارد تومان هزینه برای تکمیل پروژه محور پاتاوه به دهدشت مورد نیاز است.

*تکرار ابهامات و شایعات را بس کنید/به فکر جوانان باشید

عدل هاشمی‌پور ابهامات وارده در بخش محرومیت زدایی توسط قرارگاه خاتم را متذکر شد و با اشاره به شایعاتی مبنی بر استفاده سیاسی از خدمات این قرارگاه، اقدامات صورت گرفته در سیستان و بلوچستان را نمونه‌ای از محرومیت زدایی خواند و با طرح این سؤال که مگر عدل هاشمی در چند استان قرار است کاندیداتوری مجلس باشد ابراز داشت: در خوزستان که 2 میلیارد و 400 میلیون تومان فقط صرف گلزار شهد شده و یا استان‌های ایلام، کردستان و کرمانشاه هم قصد کاندید شدن در انتخابات دارم؟

هاشمی پور با تأکید بر اینکه کسانی که به این شایعات دامن زده‌اند را نخواهم بخشید ادامه داد: به جای این حرف‌های بی‌اساس جواب این جوانان را بدهید.

فرمانده قرارگاه قرب قائم با تأکید بر اینکه لباس سبز پاسداری را بر هر چیزی ترجیح می‌دهم افزود: اگر نمایندگی مجلس را 50 سال قباله کنند و به من بدهند در یک ساعت پوشیدن لباس مقدس پاسداری عوض نخواهم کرد.

وی از توزیع شب‌نامه و تخریب و اتهامات بی‌مورد به شدت انتقاد و با تأکید بر پرهیز از ورود به انتخابات و خاطرنشان کرد: اگر روزی دیدید عدل هاشمی برای کاندیداتوری اسم نوشت مرا سرزنش کنید چرا که در جواز امامزاده میرسالار قسم جلاله یاد کردم که این شایعات کذب محض است.

سردار هاشمی ادامه داد: عشق من همین است که با این لباس در تونل بهشت‌آباد اصفهان به طول 65 کیلومتر و یا تونل چهارمحال به طول 40 کیلومتر، در سردشت کردستان و یا در مناطقی که در راستای محرومیت‌زدایی کار می‌کنم در حین خدمت جان دهم.

انتهای پیام/82016/ی40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول