اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهره‌غلامی در گفت‌وگو با فارس:

بازیکنان ایثار قم در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر پرقدرت ظاهر شدند

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم گفت: تیم ما با کسب دو پیروزی متوالی در مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر تا کنون پرقدرت ظاهر شده‌اند.

بازیکنان ایثار قم در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر پرقدرت ظاهر شدند

جواد شهره‌غلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، عنوان داشت: سطح رقابت‌های این فصل سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور بسیار بالا است، زیرا لغو محرومیت بسکتبال با ویلچر کشورمان از حضور در مسابقات جهانی موجب شده تا انگیزه بازیکنان تمام تیم‌ها برای عضویت در تیم ملی افزایش یابد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تیم‌های ملی بسکتبال با ویلچر جوانان و بزرگسالان کشورمان برای رقابت‌های آسیایی آماده می‌شوند و این مهم سبب شده تا تمام بازیکنانی که در تیم‌های حاضر در سوپر لیگ، حاضر هستند برای ملی‌پوش شدن تلاش کنند.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم تلاش بازیکنان تیمش در کسب پیروزی برابر تیم‌های شهرداری آمل و همیاری زنجان در دو دیدار متوالی از رقابت‌های مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را ستود و افزود: ایثار قم با عبور از سد شهرداری آمل خوشبختانه به صدر جدول نزدیک شد.

شهره‌غلامی بیان داشت: بسکتبالیست‌های غیرتمند و با انگیزه ایثار قم در مرحله دوم مسابقات سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر کشور با انجام بازی‌های بسیار خوب، حساب شده و تاکتیکی تا کنون موفق به کسب پیروزی برابر تیم‌های مدعی همیاری زنجان و شهرداری آمل شده‌اند.

وی تصریح کرد: دیدارهای مرحله دوم مقدماتی پیکارهای سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر قهرمانی باشگاه‌های کشور در سال 92 با رقابت تیم‌های مدعی در گروه دوم از پنجشنبه یازدهم مهر ماه آغاز شده و تیم ما بعد از کسب برتری مقابل تیم همیاری زنجان با نتیجه 72 بر 65 توانست تیم شهرداری آمل را در حضور تماشاگران پرتعداد این تیم با حساب 68 بر 60 مغلوب کند.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم ادامه داد: در این رقابت‌ها که با تقابل چهار تیم مدعی قهرمانی لیگ امسال برگزار می‌شود، تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در بازی‌هایی که به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود، قطعا بازی‌های آینده را نیز با قدرت بیشتر پشت سر خواهد گذاشت.

شهره‌غلامی اذعان داشت: این در شرایطی است که در این گروه تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم، شهرداری بابل، هیئت مرکزی و همیاری زنجان بازی‌های خود را در مراحل بعدی به میزبانی اراک و قم به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند تا رده‌بندی تیم‌های صعودکننده به مرحله پلی آف پیکارهای سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر قهرمانی کشور مشخص شود.

انتهای پیام/78002/ن30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول