اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به بهانه هفته گردشگری انجام شد

افتتاح چند‌ باره ‌مجتمع گردشگری پلمیس اسفراین‌

میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌شمالی سرویس بهداشتی مجتمع گردشگری پلمیس اسفراین را برای چندمین بار به بهانه هفته گردشگری در این استان افتتاح کرد.

افتتاح چند‌ باره ‌مجتمع گردشگری پلمیس اسفراین‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این سرویس‌های بهداشتی که میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از آن به عنوان مجتمع خدماتی بهداشتی پلمیس یاد کرده، در حالی افتتاح شد که پیش از این نیز در بهمن سال گذشته هم در لیست پروژه‌های افتتاحی قرار داشته و به بهره‌برداری رسیده بود.

گویا میراث فرهنگی خراسان شمالی صرفاً مأموریت خود را ساخت چند سرویس بهداشتی و افتتاح مکرر آن معطوف کرده است و به خاطر ندارند که کمبود زیرساخت‌های گردشگری در استان باعث شده تا این استان به عنوان یکی از استان‌های کم اقامت در بین استان‌های کشور مطرح شود.

افتتاح این سرویس بهداشتی در حالی است که به درب برخی از سرویس‌های بهداشتی مناطق نمونه گردشگری که قبلاً مثل درکش افتتاح شده، قفل خورده و گردشگران از استفاده آن بی‌بهره‌ هستند.

به گزارش فارس، همچنین افتتاح فرمایشی کمپ اقامتی در بش‌قارداش بجنورد با نصب 10 کانکس بدون تأمین زیرساخت‌ها در یکی از مناطق مرتفع این بوستان با گذشت پنج سال در هفته گردشگری رقم خورد اما بهره‌برداری از آن تاکنون بی‌نتیجه مانده و میراث فرهنگی خراسان شمالی که خود راساً این کانکس‌ها را در این منطقه نصب و جزء برنامه افتتاحی خود قرار داده بود، از این موضوع کنار کشیده است.

اکنون این طرح اقامتی بخش گردشگری پس از سال‌ها بدون استفاده ماندن و صرف سه میلیارد ریال اعتبار از محل بیت‌المال در مهر ماه 87 کار را تا جایی پیش برده که سکوهای این کانکس‌ها ریزش و طی این مدت نیز عملاً هیچ‌گونه استفاده‌ای از آن نشده است که فارس به منظور تنویر افکار عمومی در گزارشی تفصیلی به این موضوع خواهد پرداخت.

ظاهراً مأموریت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی صرفاً به ارائه آمار گذر مسافران از این استان خلاصه شده که تنها به آن اکتفا و آن را به نام خود قلمداد و نقطه قوت خود می‌داند.

انتهای پیام/63002/ش30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول