اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست اصولگرایان خراسان شمالی با استاندار مطرح شد

انتصاب نیروهای معتدل در مدیریت‌های خراسان شمالی

دبیر جبهه متحد اصولگرایان خراسان شمالی بر انتصاب نیروهای معتدل، دلسوز در مدیریت‌های استان از سوی استاندار جدید تأکید کرد.

انتصاب نیروهای معتدل در مدیریت‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمد اکبرزاده بعد از ظهر امروز در نشست اصولگرایان خراسان شمالی با استاندار با تبریک انتصاب نخستین استاندار بومی برای استان خراسان شمالی، اظهار کرد: انتظار داریم تا به خاطر مشی رئیس‌جمهور در اعتدال از نیروهایی که دغدغه توسعه استان را داشته، استفاده شود که این جمع به نمایندگی از آن نیروها در این نشست حضور دارند.

وی با تأکید بر اینکه افراد و مسئولان حاضر در این نشست هیچ‌گاه به دنبال پست و مقام نرفته‌اند و تاکنون آنچه که در توان داشته برای توسعه استان صرف کرده‌اند، ادامه داد: این عده آزمون شده و در خدمت نظام و انقلاب بوده‌اند.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حضور پرشور مردم حماسه سیاسی در 24 خرداد رقم خورد و امروز در دولت یازدهم شاهد حضور نخستین استاندار بومی برای خراسان شمالی بودیم که باید آن را قدر بدانیم.

اکبرزاده با تأکید بر اینکه گفتمان‌های انقلاب در دولت تدبیر باید به یک جریان تبدیل شود، تصریح کرد: همه ما علاقه‌مند به پیشرفت استان و کشور هستیم و اهتمام خاصی را برای موفقیت نخستین استاندار بومی داریم.

وی به رهنمودهای رهبری در مورد ضرورت توسعه استان خراسان شمالی در شاخص‌های مختلف، عنوان کرد: باید ظرفیت‌های خراسان شمالی را بیشتر بروز و ظهور داد تا شاخص‌های توسعه ارتقا یابد.

به گفته دبیر جبهه متحد اصولگرایان خراسان شمالی، اگرچه کارهای زیادی طی 9 سال گذشته در استان انجام شده؛ لیکن هنوز در برخی شاخص‌ها خراسان شمالی از متوسط کشور پایین‌تر است.

اکبرزاده با تأکید بر اینکه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی بر دولت یک امر واجب است، بیان داشت: ما اصولگرایان تاکنون به خاطر ارزش‌ها هیچ‌گاه معامله نکرده و از مواضع خود کوتاه نیامده‌ایم و از دولت هم انتظار می‌رود که در این عرصه با تمام وجود دفاع کنند.

وی همچنین استفاده از موقعیت‌ها و استعدادهای استان برای پیشبرد اهداف اقتصادی را برشمرد و گفت: رأی مردم به دولت امید و تدبیر به خاطر رفع مشکلات اقتصادی بوده که امیدواریم این مشکلات عملاً برطرف شود.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان خراسان شمالی همچنین خواستار رفع مشکلات استان خراسان شمالی براساس آمایش سرزمینی شد و افزود: متأسفانه تاکنون این سند تدوین نشده و مورد غفلت قرار گرفته است.

یک عضو دیگر جبهه متحد اصولگرایان خراسان شمالی نیز اظهار کرد: مردم خراسان شمالی مردمی ولایتمدار و ثابت‌قدم هستند و همواره ثابت کرده‌اند که به نظام و ارزش‌های انقلاب تعهد داشته‌اند.

سیداعظم‌السادات افشین‌فر گفت: کم‌توقعی مردم استان خراسان شمالی امری بدیهی است که در سفر رهبری هم مسئولان دفتر معظم‌له به این موضوع اذعان داشتند که مردم خراسان شمالی وفادار به نظام و کم‌توقع هستند.

وی با تأکید بر اینکه این مردم همواره بر پای اصول انقلاب بوده‌اند که مصداق آن حضور چشمگیر در استقبال از رهبری با وجود مواجه بودن با شرایط اقتصادی نامناسب در آن مقطع بود، افزود: الحمدالله مردم حماسه بزرگی را آفریدند و مقام معظم رهبری هم در پیام نوروزی خود به صورت خاص به حضور حماسه‌ساز مردم استان اشاره کردند.

افشین‌فر، مردم خراسان شمالی را دارای بالاترین درک سیاسی عنوان کرد و متذکر شد: با این وجود تا قبل از تأسیس خراسان شمالی به این استان توجه نشده بود و به همین خاطر این خطه با یک عقب‌ماندگی طولانی مدت مواجه بوده است.

وی، انتصاب استانداران و نیروهای غیربومی در خراسان شمالی را باعث افزایش مضاعف مشکلات عنوان و اظهار امیدواری کرد تا با انتصاب نخستین استاندار بومی استان مشکلات کاهش یابد.

انتهای پیام/63002/ذ40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول