اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر خبر داد

صدور 680 هزار کارت شناسایی ملی در استان بوشهر

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر از صدور 680 هزار کارت شناسایی ملی در استان بوشهر خبر داد.

صدور 680 هزار کارت شناسایی ملی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، کیومرث صالحی‌نیا شامگاه یکشنبه در آیین تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم ثبت احوال جم اظهار داشت: خدمت در نظام جمهوری اسلامی در هر شرایطی اهمیت و ارزش دارد و باید تلاش خود را برای انجام وظایف به بهترین شکل به کار گیریم.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر بیان داشت: در مشاغل اداری دائماً شاهد تغییر و تحول هستیم تا پویایی بهتری داشته باشیم و هر عزیزی در یک زمان مسئولیتی به وی واگذار و پس از انجام دوره خدمت این مسئولیت را به شخص دیگری تحویل می‌دهد و این سیر تکاملی برای هر فردی در طول خدمتش اتفاق خواهد افتاد.

وی در ادامه با تشکر از صفائی در سمت رئیس ثبت احوال جم که مسائل اداره و مردم را با جدیت دنبال کرده است، خاطرنشان کرد: ماحصل این تلاش‌ها، تغییراتی است که در فضای اداره و نحوه خدمت‌رسانی به مردم مشاهده می‌شود که این نشان‌دهنده یک دوره مسئولیت موفق توسط ایشان است.

صالحی‌نیا ابراز داشت: امیدوارم این تغییر و تحول برای مردم عزیز شهرستان جم مایه خیر و برکت باشد و مردم جم خدمات لازم را در این مجموعه دریافت دارند.

وی یادآور شد: از تمام مردم انتظار داریم در ثبت وقایع حیاتی کمال همکاری را با مسئولان داشته باشند تا شاهد رشد و پیشرفت هر چه بیشتر استان باشیم.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر از صدور 680 هزار کارت شناسایی ملی در استان بوشهر خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از 680 هزار و 500 کارت شناسایی ملی در این استان صادر شده و 87 درصد افراد واجد شرایط دارای این کارت هستند.

 

در این آیین با تقدیر از زحمات عبدالحمید صفایی(رئیس سابق ثبت احوال جم)، سعید میرزایی به عنوان رئیس اداره ثبت احوال شهرستان جم معرفی شد.

انتهای پیام/2451/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول