اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اتفاقی نادر در ورزش اصفهان

سرپرستی چهار ساله رئیس اسبق در هیئت سه‌گانه اصفهان

با طولانی شدن دوران سرپرستی رضا رهنما در هیئت سه‌گانه استان اصفهان، به نظر می‌رسد وی یک دوره ریاست را نیز در زمان سرپرستی پشت سر بگذارد.

سرپرستی چهار ساله رئیس اسبق در هیئت سه‌گانه اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در حال حاضر بیش از سه سال از پایان دوران ریاست رضا رهنما در هیئت سه‌گانه استان اصفهان سپری می‌شود اما همچنان خبری از برگزاری مجمع این هیئت نیست.

در نخستین مجمع انتخاباتی هیئت سه‌گانه رضا رهنما توانست با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شود.

پس از پایان دوران چهار ساله ریاست رهنما در هیئت سه‌گانه، وی به عنوان سرپرست هیئت انتخاب شد و سرپرستی وی تا به امروز که بیش از سه سال از پایان دوران ریاستش سپری می‌شود، ادامه داشته است.

در طول سال‌های گذشته چندین بار ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست هیئت انجام شده و چند باری نیز تاریخ‌هایی برای برگزاری مجمع تعیین شده است که هر بار به دلایلی به تاخیر افتاده است.

در زمان مدیرکلی جواهری وی فرد دیگری را برای ریاست هیئت در نظر داشت و در مقطعی بحث معرفی این فرد به عنوان گزینه سرپرستی هیئت به فدراسیون سه‌گانه وجود داشت اما این اتفاق رخ نداد.

در حال حاضر نیز خبری از برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت سه‌گانه نیست و قرار است فراخوان جدیدی برای ثبت نام از کاندیداهای ریاست هیئت در رسانه‌ها منتشر شود و با این وضعیت به نظر می‌رسد رهنما پس از چهار سال ریاست در این هیئت، یک دوره چهارساله دیگر نیز به عنوان سرپرست مسئولیت این هیئت را برعهده داشته باشد.

انتهای پیام/63006/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول