اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری اولین مجمع انتخاباتی؛

رئیس هیئت ورزش‌های سه گانه استان البرز انتخاب شد

با برگزاری اولین مجمع انتخاباتی، برزو کلانتری به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های سه گانه استان البرز انتخاب شد.

رئیس هیئت ورزش‌های سه گانه استان البرز انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، در این مجمع برزو کلانتری سرپرست هیئت به عنوان تنها کاندید احراز پست ریاست، حضور داشت که در نهایت با کسب 15 رأی از مجموع 16 رأی اخذ شده، برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های سه گانه استان البرز انتخاب شد.

در این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: جایگاه واقعی هیئت ورزش‌های سه گانه البرز بسیار بالاتر از وضعیت فعلی است.

علیرضا جوانمردی اظهار داشت: متاسفانه در گذشته تغییرات پی در پی در این هیئت و عدم ثبات مدیریت آن باعث ضعف و نزول این رشته ورزشی البرز در کشور شد و همین امر از اقبال عمومی جوانان البرز به این رشته کاست.

وی ادامه داد: ورزش‌های سه گانه جزو رشته‌های ارزشمندی است که سه رشته دوچرخه‌سواری، شنا و دو را در دل خود جای داده و همواره مورد توجه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز بوده است.

جوانمردی با اشاره به جمعیت بالای جوان در استان البرز، بیان کرد: توجه به رده‌های سنی پایه و کشف استعدادهای نونهالان و نوجوانان از مدارس کمک شایانی برای رشد، توسعه و پیشرفت این رشته جذاب ورزشی در البرز خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در پایان تصریح کرد: رئیس انتخاب شده از سوی اعضای مجمع وظیفه سنگینی بر عهده خواهد داشت و باید به این نکته توجه ویژه کرد که با برنامه‌ریزی درست و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود می‌توانیم جزو برترین هیئت ورزش‌های سه گانه کشور شویم و حتی در سطح بین‌المللی نیز قهرمانانی را به جامعه ورزش کشور تحویل دهیم.

انتهای پیام/2302/ک/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول