اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شهرکرد:

بحران آب حیات مردم شهرکرد را تهدید می‎کند/ دشت شهرکرد ممنوعه اعلام شد

عضو شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: بحران آب حیات مردم شهرکرد را با خطرات جدی تهدید می‌کند.

بحران آب حیات مردم شهرکرد را تهدید می‎کند/ دشت شهرکرد ممنوعه اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمید فتح‌الهی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی آب استان که در شورای اسلامی شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: تلاش شورای چهارم شهر شهرکرد این است تا با یک اتحاد و همراهی هم‌جانبه با مسئولان استان گام مهمی در راستای رشد و توسعه شهر برداشته شود.

وی افزود: در همین راستا برنامه‌های متعددی از سوی اعضا تدوین و تعریف شده است که با عملیاتی کردن آن شهرکرد به سمت رشد و توسعه شتاب بیشتری می‌گیرد.

فتح‌الهی در ادامه با اشاره به مسئله آب استان، تصریح کرد: یکی از مهمترین زیرساخت‌های لازم برای رشد و توسعه هر منطقه‌ای برخورداری از منابع آبی است و این استان در حالی که در گذشته دارای منابع سرشار آبی به واسطه بارندگی‌ها بوده اما در حال حاضر با بحران روبرو است.

نائب رئیس شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در حال حاضر دشت شهرکرد، ممنوعه اعلام شده است، گفت: به سبب برداشت بیش از حد آب از این دشت، شاهد خشک شدن آن هستیم و این می‎تواند حیات مردم شهرکرد را به خطر اندازد.

فتح‌الهی بر ضرورت توقف پروژه‌های انتقال آب از استان تاکید کرد و افزود: بر اساس نظرات کارشناسان مربوطه این امر به طور شفاف مشخص شده که روش انتقال آب به شیوه حفر تونل مشکلات و خطرات زیست‌محیطی ناگواری به بار می‎آورد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش شورای اسلامی شهر شهرکرد بر این است تا در چارچوب قانون و با بهره‌گیری از نظرات کارشناسان و متخصصان امر به دنبال احقاق حقوق به حق مردم استان باشد.

انتهای پیام/68004/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول