اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری:

270 روستای چهارمحال و بختیاری با بحران آب مواجه هستند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: وضعیت 270 روستای استان برای تامین آب آشامیدنی در حالت بحران قرار دارد.

270 روستای چهارمحال و بختیاری با بحران آب مواجه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمد علی نکونام ظهر امروز در مصلای امام خمینی شهرکرد با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: لطف خدا شامل حال مردم این استان شده که همزمان با شادی دهه پربرکت کرامت شادی دیگری با سفر آیت‌الله نوری همدانی نصیب ما شده است.

وی با بیان اینکه مردم ولایی و همیشه در صحنه استان چهارمحال و بختیاری برای این میزبانی سر از پا نمی‌شناسند، گفت: مردم مدت‌ها بود که انتظار دیدار عالم فرزانه و فقیهی بصیر که بالنده مکتب جعفری است را می‌کشیدند.

نکونام با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری حدود 2 هزار و 400 شهید تقدیم انقلاب و ایران کرده است خاطرنشان کرد: شرکت مستمر در نماز جمعه، حضور با‌شکوه در انتخابات و شرکت عظیم در راهپیمایی‌های دشمن‌شکن از دیگر افتخارات این استان پرغرور است.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه روستاهای استان با مشکل آب شرب مواجه هستند، خاطرنشان کرد: تامین آب شرب، کشاورزی و صنعتی مطالبه جدی مردم مناطق محروم استان است.

وی از وجود 270 روستای فاقد آب آشامیدنی بهداشتی خبر داد و گفت: وضعیت این روستاها بحرانی است؛ به طوری که با تانکر آب‌رسانی انجام می‌شود.

انتهای پیام/68006/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول