اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

پلمب 49 نانوایی متخلف در کهگیلویه و بویراحمد

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از 49 واحد نانوایی متخلف در سطح استان پلمب شد.

پلمب 49 نانوایی متخلف در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سالار حسین‌پور صبح امروز در حاشیه بازرسی و نظارت از نانوایی‌های شهر یاسوج، با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از یک‌هزار و 580 بازرسی از نانوایی‌های استان صورت گرفته است، اظهار کرد: در این بازرسی‌ها بالغ بر 241 مورد تخلف در سطح نانوایی‌های استان کشف شده که بیش از 49 واحد نانوایی متخلف در سطح استان پلمب و در این زمینه 192 پرونده تخلف با ارزش 375 میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به جایگاه نان در سبد مصرفی مردم استان، بهبود کیفیت و مطلوب بودن نان را یکی از دغدغه‌های اصلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان دانست.

وی افزود: 84 گشت مشترک با حضور بازرسی سازمان صنعت و معدن، اداره غله و مرکز بهداشت از ابتدای سال‌جاری صورت گرفته است.

حسین‌پور عمده تخلفات این نانوایی‌های را کم‌فروشی، تقلب، گرانفروشی، عدم رعایت نکات بهداشتی دانست و افزود: برخورد با نانوایی‌های متخلف در نیمه دوم سال تشدید و با متخلفان با لحاظ قانونی به شدت برخورد خواهد شد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم هرگونه تخلفات واحدهای صنفی از جمله نانوایی‌ها از قبیل کم‌فروشی، گران‌فروشی، عدم رعایت نکات بهداشتی و عرضه خارج از شبکه را با شماره 124 در میان بگذارند تا این گزارشات مردمی در اسرع وقت بررسی شود.

انتهای پیام/82009/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول