اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه نخست امسال

17 درصد تلفات جانی در جاده‌های برون شهری قزوین کاهش داشته است

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در شش ماه نخست امسال شاهد کاهش حدود 17 درصدی تلفات جانی در جاده‌‌های برون شهری این استان بوده‌ایم.

17 درصد تلفات جانی در جاده‌های برون شهری قزوین کاهش داشته است

محمدرضا میرحیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در جاده‌های برون شهری حوزه استحفاظی استان قزوین در شش ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش 19 نفری تلفات جانی بوده‌ایم که آمار، کاهش 17 درصدی تلفات جانی در این جاده‌ها را نشان می‌دهد.

وی با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان افزود: رانندگان در هنگام رانندگی باید با رعایت دستورات پلیس و اجرای قوانین احتمال تصادف را به صفر برسانند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: امیدواریم در نیمه دوم امسال نیز با کمک رانندگان آمار تلفات جانی در جاده‌ها را کاهش دهیم.

* کاهش 4 درصدی تصادفات درون شهری قزوین

میرحیدری با اشاره به آمارهای تصادفات در جاده‌های درون شهری اعلام کرد: در جاده‌های درون شهری چهار درصد شاهد کاهش تصادفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم و البته تعداد متوفیان حوادث رانندگی مساوی بوده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: این در حالی است که مسافرت‌های نوروزی به استان قزوین افزایش داشته و عبور و مرور وسائل نقلیه در جاده‌های درون شهری قزوین در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیشتر شده است.

انتهای پیام/77003/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول