اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد

بانوی فوتبالیست و ملی‌پوش کهگیلویه و بویراحمدی تجلیل شد

به همت هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد، بانوی ملی‌پوش کهگیلویه و بویراحمدی تجلیل شد.

بانوی فوتبالیست و ملی‌پوش کهگیلویه و بویراحمدی تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز و به همت هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد بانوی ملی‌پوش فوتبال کشور که در مسابقات دختران زیر 16 سال آسیا در مالزی شرکت کرده بود مورد تجلیل واقع شد.

به گزارش فارس؛ در این دیدار که با حضور مسئولان هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در منزل این بانوی ملی‌پوش فوتبال صورت گرفت، لوح تقدیر و هدیه نقدی به ملی‌پوش گلزن فوتبال کشور اهدا شد.

سید پرویز موسوی رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که به دلیل مشکلات بسیار زیاد از جمله نبود اعتبارات همواره در برابر ورزشکاران افتخارآفرین خود شرمنده می‌شویم، اظهار کرد: باید این تجلیل در ورودی فرودگاه صورت می‌گرفت و همه مسئولان استانی حضور داشتند تا دلگرمی برای ورزشکار آفتخار آفرین ما حاصل می‌شد.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افتخارآفرینی شبنم بهشت در مسابقات آسیایی فوتبال را نمایانگر استعداد و ظرفیت بالای جوانان و نوجوانان این استان دانست و افزود: اگر امکانات مالی اجازه می‌داد تحولی در فوتبال استان ایجاد می‌کردیم که در سطوح ملی و بین‌المللی موجب حیرت همگان می‌شدیم.

موسوی وضعیت کنونی فوتبال استان را با همه محرومیت‌ها و کمی امکانات و بی‌توجهی مسئولان خوب دانست و گفت: بسیاری از استان‌های برخوردار کشور حسرت فوتبال استان ما را می‌خورند که باید از این دستاورد خوب به درستی نگهداری و صیانت کنیم.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان قول همکاری به شبنم بهشت و خانواده این ملی‌پوش بانوی کهگیلویه و بویراحمدی برای همه نوع همکاری، خاطرنشان کرد: برای جذب شبنم بهشت به یکی از تیم‌های خوب فوتبال کشور از همه توان و آبروی خود استفاده می‌کنم و برای همین منظور مکاتباتی با تیم‌های خوب کشوری خواهم داشت.

گفتنی است شبنم بهشت در مسابقات زیر 16 سال بانوان آسیا در مالزی موفق به گلزنی در برابر تیم گوام شده بود.

تیم ملی ایران با دو بازی یک برد و یک باخت از حضور در مراحل بالایی این مسابقات باز ماند.

انتهای پیام/2571/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول