اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرکی:

نسبت به خاطیان ناپاکی فوتبال شدید‌ترین مجازات اعمال شود

سرمربی فولاد خوزستان گفت: ناپاکی فوتبال مختص ایران نبوده و جهانی است و معتقدم باید برای خطاکاران شدید‌ترین مجازات را اعمال کنند تا عبرتی برای خاطیان باشد.

نسبت به خاطیان ناپاکی فوتبال شدید‌ترین مجازات اعمال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حسین فرکی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی بین دو تیم فولاد خوزستان و نفت تهران که ظهر امروز در محل باشگاه فجر اهواز برگزار شد اظهار کرد: ما به دنبال حفظ صدرنشینی و کسب 3 امتیاز هستیم و نباید اجازه دهیم تیم خوب نفت تاکتیک خود را به ما تحمیل کند.

وی با بیان اینکه تیم نفت را به خوبی آنالیز کردیم و از هر لحاظ به موفقیت بازی فردا امیدوار هستیم افزود: قطعا پیروزی در بازی فردا تاثیر به سزایی در تیم و فضای فوتبالی استان دارد.

سرمربی فولاد خوزستان افزود: برای استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیم فعلا محدودیت داریم اما مطمئن باشید که فرصت بروز شایستگی را به آن‌ها خواهیم داد.

وی عنوان کرد: فوتبال غیر قابل پیش بینی بوده و هر اشتباه از سوی هر دو تیم فولاد و نفت فاجعه برانگیز است.

فرکی در خصوص علت عدم حضور تماشاگران به ورزشگاه‌ها گفت: باید اقدامات و امکانات لازم در زمینه آرامش تماشاگران در ورزشگاه‌ها را ایجاد کرد تا تماشاگران به راحتی در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

وی در خصوص ناپاکی‌های اخیر در فوتبال کشور گفت: ناپاکی در فوتبال سطحی نبوده و باید به آن عمقی و نه کوتاه نگاه کرد.

سرمربی فولاد خوزستان ادامه داد: ورود دستگاه‌های نظارتی و مجلس به ناپاکی فوتبال در روزهای اخیر باعث آرامش فضای فوتبال کشور خواهد بود.

وی تصریح کرد: ناپاکی فوتبال مختص ایران نبوده و جهانی است و معتقدم باید با خطاکاران شدید‌ترین مجازات را اجرا کنند تا عبرتی برای خاطیان باشد.

انتهای پیام/72015/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول