اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد قشم عنوان کرد

آمادگی 20 هزار نفر از مردم قشم برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند

رئیس کمیته امداد قشم از اعلام آمادگی 20 هزار نفر از مردم این جزیره طی تماس‌هایی با کمیته امداد برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند و یتیم خبر داد.

آمادگی 20 هزار نفر از مردم قشم برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، علی واحدی عصر امروز در حاشیه بازدید از روند برگزاری مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در این جزیره، اظهار داشت: در راستای جمع‌آوری بهینه کمک‌ها امسال نزدیک به هشت هزار قلک دانش‌آموزی، هفت هزار پاکت جشن عاطفه‌ها و پنج هزار دعوت‌نامه برای کسبه و بازاریان در درگهان و شهر قشم توزیع و ارسال شده است.

وی با بیان اینکه نزدیک به 20 هزار نفر آمادگی خود را مستقیماً به کمیته امداد اعلام کرده‌اند، ادامه داد: در تمامی مبادی و ورودی دانشگاه‌ها، پایگاه‌های بسیج و مساجد سطح شهرستان صندوق‌های شکیل جشن عاطفه‌ها مستقر است.

رئیس کمیته امداد قشم اظهار امیدواری کرد که کمیته امداد بتواند با تحقق 100 درصد از قولی که خیران داده‌اند، میزان کمک‌های جمع آوری شده را نسبت به سال گذشته به دو برابر برساند.

این مسئول با بیان اینکه، صد در صد کمک‌های جذب شده به آموزش و پرورش تقدیم می‌شود، اضافه کرد: شعار امسال جشن عاطفه‌ها مبنی بر مهر در انتظار مهر حماسی است و از همین رو از هموطنان انتظار می‌رود به کمک نیازمندان بشتابند.

واحدی اظهار داشت: امدادگران مخلص، بسیجیان دلاور ،کارکنان آموزش و پرورش و اعضا انجمن‌های اولیا و مربیان در شهرستان قشم آماده دریافت کمک‌های مردمی و خیران هستند.

انتهای پیام/88001/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول