اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر رشت:

شهردار رشت با رأی همه اعضای شورا انتخاب شود

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهردار رشت با رأی هر 15 نفر اعضای شورا انتخاب شود تا بتواند با قدرت کار کند.

شهردار رشت با رأی همه اعضای شورا انتخاب شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسماعیل حاجی‌پور عصر امروز در جلسه شورای اسلامی این شهر خواستار تعیین هرچه سریع‌تر شهردار رشت شد.

وی با بیان اینکه اعضای شورا باید به وعده‌ای که به مردم داده‌اند وفا کنند، افزود: باید به چیزهایی که می‌گوییم، اعتقاد داشته باشیم و به آن عمل کنیم.

عضو شورای شهر رشت، با تصریح بر اینکه وضعیت فعلی شهر رشت نیاز به شهردار دارد، گفت: داشتن تفکر سیاسی در انتخاب شهردار درست نیست و باید به دور از جریانات سیاسی با مرور برنامه‌های داوطلبان یکی از آنها را برای تصدی شهرداری رشت انتخاب کنیم.

وی، ادامه داد: ما قسم خورده‌ایم که آنچه با مردم گفته‌ایم عمل کنیم و بنده اعلام می‌کنم که ذره‌ای در ذهن بنده مسایل سیاسی نیست و به دور از هر گونه جریان سیاسی هستم.

حاجی‌پور، اضافه کرد: اگر بنده افرادی را برای تصدی شهرداری رشت معرفی می‌کنم تنها به خاطر توانمندی آنهاست زیرا شهر ما به شدت بیمار است.

وی، با بیان اینکه هیچ‌کدام از اعضای شورا اهل رفاقت نیستیم، خاطرنشان کرد: ما شهر خود را فدای رفاقت نمی‌کنیم و اگر این کار را کنیم خیانت به مردم است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت، اعضای این شورا را در انتخاب شهردار رشت تصمیم‌گیرنده خواند و یادآور شد: ما باید شهردار را انتخاب کنیم و این کار وظیفه اصلی ماست.

وی، از اعضای شورای شهر رشت خواست در دو جلسه غیرعلنی بار دیگر برنامه‌های نامزدهای تصدی شهرداری این شهر را بازخوانی کرده و از بین آنها بهترین را انتخاب کنند.

حاجی‌پور، با تأکید بر اینکه شهردار رشت باید هر چه سریع‌تر مشخص شود، خاطرنشان کرد: تحت هیچ شرایطی نباید این امر به تأخیر بیفتد.

وی متذکر شد: شهردار رشت را باید با رأی هر 15 نفر اعضای شورا انتخاب کنیم تا وفاق و دوستی ما نشان داده شود و شهردار نیز بتواند با قدرت رأی بیاورد و فعالیت کند.

انتهای پیام/2300/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول