اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اردبیل:

پلیس راهور اردبیل از داخل شهر به شهرک کوثر انتقال می‌یابد

فرمانده انتظامی استان اردبیل از انتقال ساختمان راهنمایی و رانندگی اردبیل از داخل شهر به شهرک کوثر خبر داد.

پلیس راهور اردبیل از داخل شهر به شهرک کوثر انتقال می‌یابد

امیر ابراهیم کریم‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، ‌اظهار داشت: با کسب مجوزهای لازم قرار است این انتقال در مدت هشت ماه با تهیه ساختمانی در شهرک کوثر اجرایی شود تا مشکلات مربوط به حضور مردم به پلیس راهور که به دلیل واقع شدن در مرکز شهر و ترافیک ویژه با مشکلاتی همراه است، برطرف شود.

وی با تشریح برنامه‌های هفته ناجا که از 13 تا 19 مهر ماه برگزار می‌شود، تصریح کرد:‌ شعار امسال هفته نیروی انتظامی اقتدار پلیس در سایه مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدی است.

کریم‌خانی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی عمده اولویت خود را ارتباط با مردم قرار داده و در تمام مأموریت‌هایش غیر از موارد خاص سعی می‌کند به پیوند مشارکتی مردم با پلیس به شکل شایسته دست بزند.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: هر چقدر مشارکت مردم در عرصه اجتماعی و همراهی پلیس بیشتر باشد جرائم کاهش یافته و مردم با دغدغه کمتر و آرامش بیشتر می‌توانند به وظیفه و رسالت خود به شکل شایسته عمل کنند.

وی بیان کرد: ما امسال با محور قرار دادن شعار هفته ناجا سعی می‌کنیم با همراهی مردم برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اخلاقی و معرفتی را در این هفته برگزار کنیم تا عموم مردم به توانمندی‌های پلیس و اقتدار و عظمت این نیرو پی ببرند.

فرمانده انتظامی استان تأمین امنیت را نیازمند همراهی و مشارکت همگانی دانست و یادآور شد: امنیت چیزی نیست که فقط با تلاش عده‌ای خاص تحقق پیدا کند بلکه امنیت مقوله‌ای ارزشمند است که با مشارکت آحاد مردم تحقق یافته و عینیت می‌یابد.

کریم‌خانی ادامه داد: ‌در گرامیداشت هفته ناجا برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود که برگزاری پیاده‌روی خانوادگی ساعت هفت صبح در دور دریاچه شورابیل از جمله این برنامه‌هاست که با جوایز متنوعی برای شرکت‌کنندگان همراه است.

وی گفت: در این همایش به شرکت‌کنندگان پلاک طلا، وسایل و تجهیزات ورزشی نظیر دوچرخه و همچنین لوازم خانگی اهدا می‌شود.

کریم‌خانی افزود: اولین روز این هفته 13 مهر ماه به نام پیش‌بینی اجتماعی، آموزش و پیشگیری و امنیت عمومی نامگذاری شده که در این روز شاهد برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و تجلیل از پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی خواهیم بود.

این مسئول تصریح کرد‌: در دومین روز این هفته که به نام خانواده متدین، قانون‌مداری، آرامش و سعادت نامگذاری شده مانور شهری موتورسواران قانونمند در اردبیل اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه سومین روز این هفته با نام نظم و اقتدار،‌ کارآمدی و خدمتگزاری نامگذاری شده است، خاطر نشان کرد: در این روز همایش فرهنگ یاران ترافیک، همیاران پلیس و تجلیل از شهروندان قانونمند و رزمایش یگان ویژه اجرا می شود.

کریم‌خانی اضافه کرد: شانزدهم مهر ماه چهارمین روز از هفته ناجا به نام دانش‌بنیانی، پژوهش‌محوری و حرفه‌ای‌ گرایی نامگذاری شده که از برنامه های این روز توزیع کارت‌های احترام به قانون توسط شهردار و فرماندهی انتظامی استان به دانش‌آموزان و همچنین اهدای خون توسط کارکنان پلیس خواهد بود.

وی از افتتاح کلانتری 15 اردبیل در چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی خبر داد که ساعت 11 صبح در خیابان حافظ اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

فرمانده انتظامی استان در ادامه بیان کرد:‌ پنجمین روز این هفته به نام اعتماد،‌ مشارکت و پاسخگویی، ششمین روز این هفته به نام ولایتمداری،‌ تکلیف‌مداری، ‌ایثار و شهادت نامگذاری شده که در این روزها شاهد قرائت پیام مهر پلیس در مدارس، همایش راهوران محلی با حضور دهیاران و همایش پلیس، امنیت و اصناف و همچنین غبارروبی مزار شهدا از جمله برنامه ها می باشد.

کریم‌خانی در پایان گفت:‌ نوزدهم مهر ماه هفتمین روز از هفته ناجا به نام جامعه ایمانی، حفظ ارزش‌ها و امنیت اجتماعی نامگذاری شده که در این روز شاهد حضور نیروهای پلیس در نماز جمعه و سخنرانی فرمانده انتظامی پیش از خطبه‌های نماز خواهیم بود.

انتهای پیام/62003/ک40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول