اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب:

دشمنان با القای شبهات به دنبال ناکارآمد نشان دادن اسلام هستند

فرماندار بناب گفت: دشمنان با القای شبهات بسیار تلاش می‌کنند تا اسلام را ناکارآمد نشان دهند.

دشمنان با القای شبهات به دنبال ناکارآمد نشان دادن اسلام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی امشب در جلسه هماهنگی ستاد غدیر شهرستان بناب با بیان اینکه برپایی مراسم‌های دهه ولایت در سطح شهرستان باید به نحو شایسته انجام شود، اظهار کرد: مردمی بودن مراسم‌ها بر اثرگذاری آنها می‌تواند نقش زیادی داشته باشد.

وی با بیان اینکه در شناساندن و اهمیت غدیر کمتر توجه شده است، افزود: دشمنان در تلاش هستند تا در بین مردم بویژه جوانان ایجاد شبهه کنند از این رو باید به جوانان معرفت و شناخت دهیم و تلاش کنیم با حضور کارشناسان خبره به جوانان بیشتر شناخت دهیم.

فرماندار بناب با اشاره به تأثیرگذاری فرهنگ غدیر در جامعه اظهار کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که سد راه ظلم و ستم آنها فرهنگ شیعی است.

در این نشست مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه بناب و دبیر ستاد غدیر این شهرستان از کسب رتبه سوم استانی توسط ستاد غدیر بناب در سال گذشته خبر داد و گفت: با توجه به وجود ظرفیت‌های بالای فرهنگی، این شهرستان می‌تواند رتبه نخست را نیز کسب کند.

حجت‌الاسلام رحیم علی طالعی از مسئولان و مردم خواست تا نسبت به برگزاری برنامه‌های دهه امامت و ولایت پای کار باشند و همه باید برای ترویج فرهنگ ولایت و امامت در جامعه تلاش کنیم.

وی سپس آذین بندی سطح شهر و سر درب ادارات، ایجاد ایستگاه‌های صلواتی و ایجاد شور و نشاط در میان مردم را از اهم برنامه‌های ستاد غدیر شهرستان نام برد و تأکید کرد: برنامه‌های دهه امامت و ولایت به صورت اداره محور خواهد بود.

دبیر ستاد غدیر بناب همچنین بر اهمیت وظیفه رسانه‌ها در پوشش مناسب خبری و محتوایی غدیر تأکید کرد و افزود: در پایان این دهه از افراد و اداراتی که در برپایی هر چه با شکوه‌تر مراسم‌های این دهه تلاش کنند، تجلیل به عمل خواهد آمد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بناب همچنین در ادامه این نشست با تأکید بر اهمیت و کیفیت برنامه‌های دهه امامت و ولایت تصریح کرد: غدیر عید بزرگی است و به عنوان یکی از شاخصه‌های اصلی اسلام است.

حجت‌الاسلام رسول یگانه اضافه کرد: اعزام مبلغ از دیگر برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در دهه ولایت است و در نظر داریم با اعزام مبلغ در جهت آگاه سازی مردم بخصوص قشر جوان قدم برداریم.

انتهای پیام/60002/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول