اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان:

ضریب نفوذ تلفن ثابت در اصفهان 44 درصد است

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان گفت: ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان اصفهان 44 درصد و در شهرستان اردستان 65 درصد است.

ضریب نفوذ تلفن ثابت در اصفهان 44 درصد است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حسین کشایی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره مخابرات شهرستان اردستان با بیان اینکه کار ارتباطات در جهان و کشور از اهمیت خاصی برخوردار است، اظهار کرد: مقدمه توسعه اطلاعات، ارتباطات و رسانه‌ها هستند.

وی با بیان اینکه حجم ارتباطات در 20 سال آینده رشد چمشگیری خواهد داشت، افزود: با استفاه از فیبرنوری در یک ثانیه 29 هزار جلد کتاب به دنیا منتقل می‌شود که این موضوع انقلابی در جهان ارتباطات است و مسلما در آینده وسایل ارتباطی قوی‌تری به وجود می‌آید.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان اصفهان را 44 درصد و در شهرستان اردستان 65 درصد دانست و تصریح کرد: این در حالی است که ضریب نفوذ تلفن همراه به صورت متوسط در استان 85 درصد و در شهرستان اردستان 75 درصد است.

وی با بیان اینکه تعداد 32 هزار و 580 شماره تلفن ثابت در شهرستان اردستان واگذار شده که از این تعداد 24 هزار و 242 شماره در حال فعالیت است، اضافه کرد: مخابرات شهرستان اردستان دارای سه مرکز شهری و 46 مرکز روستایی است.

کشایی با اشاره به راه‌اندازی 35 دفتر ICT و پست بانک در شهرستان اردستان تاکید کرد: از این تعداد 25 دفتر در حال فعالیت بوده و سایر دفاتر نیز به دلیل نداشتن نیروی متخصص راکد باقی مانده است.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و 578 پست دیتای منصوب در این شهرستان وجود دارد و یک‌هزار و 282 پست دیتا نیز در این شهرستان مشغول به فعالیت است، ادامه داد: در حال حاضر امکان ثبت‌نام جدید در شهرستان وجود ندارد.

در پایان این مراسم از خدمات نورعلی میرزائی‌فرد رئیس سابق اداره مخابرات شهرستان اردستان تقدیر و تشکر شد و آقای محمدعلی تقی‌زادگان به عنوان رئیس جدید معرفی شد.

انتهای پیام/2301/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول