اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مخابرات اسدآباد خبر داد

طلب 450 میلیون تومانی مخابرات اسدآباد از مشترکان

رئیس اداره مخابرات اسدآباد گفت: مخابرات شهرستان اسدآباد قریب به 450 میلیون تومان از ادارات و مردم سطح شهرستان اسدآباد طلب دارد.

طلب 450 میلیون تومانی مخابرات اسدآباد از مشترکان

اسماعیل آئینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با بیان اینکه در سطح شهرستان اسدآباد 25 هزار مشترک تلفن ثابت وجود دارد، اظهار داشت: از این تعداد 13 هزار مشترک در روستا هستند.

وی افزود: از تعداد 25 هزار اشتراک تلفن ثابت در سطح شهرستان، 500 مشترک در 6 ماهه نخست امسال ثبت‌نام کردند.

رئیس اداره مخابرات شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه شرکت مخابرات شهرستان اسدآباد قریب به 450 میلیون تومان بدهی از مردم و ادارات شهرستان دارد، افزود: از این میزان 50 میلیون تومان بدهی مربوط به ادارات و 400 میلیون تومان مربوط به مردم است.

وی با تأکید بر پرداخت بدهی از سوی مردم گفت: در صورت وصول شدن بدهی‌ها از طریق دهیاران و شوراهای اسلامی 20 درصد از پرداختی را به آنان پرداخت می‌کنیم.

آئینی با تأکید بر پرداخت به موقع قبوض تلفن از سوی مردم از آنان خواست در صورت عدم دریافت قبض در ماه‌های فرد سال، قبض خود را از پیشخوان‌های دولت قبض دریافت کنند.

وی از آمادگی واگذاری 20 هزار تلفن ثابت خانگی در سطح شهرستان اسدآباد خبر داد و افزود: در صورت خرید تلفن ثابت با اینترنت ADSL  جوائزی را به صورت قرعه‌کشی اهدا می‌کنیم.

رئیس اداره مخابرات شهرستان اسدآباد با تأکید بر خریداری اینترنت‌ ADSL  از مخابرات گفت: بستر اصلی اینترنت متعلق به مخابرات است و سرویس‌دهی آن بهتر است که می‌طلبد مردم اینترنت خود را از شرکت مخابرات خریداری کنند.

وی با اشاره به اینکه مرکز تلفن ولیعصر 10 هزار اشتراک دارد و سوئیچ تلفن آن کند عمل می‌کند، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های زیاد سوئیچ جدیدی در طی دو هفته آینده برای این مرکز نصب می‌شود.

آئینی با بیان اینکه 37 پست بانک در سطح شهرستان فعال است، افزود: از این تعداد 30 پست بانک در روستا و مابقی در سطح شهر فعال هستند.

وی با اشاره به کم شدن سرقت کابل‌های تلفن در سطح شهرستان از تلاش‌های نیروی انتظامی در این زمینه قدردانی کرد.

انتهای پیام/89008/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول