اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس اداره تبلیغات اسلامی بیجار خواستار شد

تبیین ارزش های مذهبی و فرهنگی در میان جوانان

رییس اداره تبلیغات اسلامی بیجار تبین ارزش‌های مذهبی و فرهنگی در میان جوانان و توجه ویژه مسئولان به اجرای برنامه‌های مذهبی شد.

تبیین ارزش های مذهبی و فرهنگی در میان جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، جلیل مختاری‌نیا ظهر امروز در جلسه ستاد شئون مراسم‌های مذهبی بر نهادینه کردن ارزش و اهمیت مراسمات مذهبی در جامعه تأکید و ترویج آن را موجب دلسردی دشمنان اسلام و نظام مقدسمان از رسیدن به اهدافشان در ضربه زدن به مذهب و معنویات خواهد شد.

وی از برگزاری 12 ویژه برنامه در عید غدیر خبر داد گفت: به دلیل اهمیت ویژه واقعه غدیر خم باید این واقعه در جامعه خصوصا میان نسل جوان  تبیین شود.

مختاری‌‌نیا ترویج این‌گونه مراسم‌های خطیر مذهبی و فرهنگی را نیاز امروز جامعه عنوان کرد و گفت: استفاده از هیئت‌های مذهبی برای برگزاری اینگونه مراسم‌ها نقش به‌سزایی در اشائه فرهنگ مذهبی در جامعه دارد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بیجار اظهار کرد: هر مراسم مذهبی نقطه عطف و پیام ویژه‌ای دارد که ما برای رساندن آن پیام‌ها برای نهادینه شدن اهمیت و ارزش آن میان مردم باید هر گونه تلاشی را به کار گیریم.

وی تأکید کرد: واقعه غدیرخم باید پایه وحدت تمامی مسلمانان قرار گیرد و همگان در ترویج و اشائه این مهم در جامعه تمامی تلاش خود را به کار گیرند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در ادامه از اجرای هشت ویژه برنامه به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) خبر داد و افزود: شیوه و سیره زندگانی ائمه اظهار همواره باید سرلوحه زندگی ما قرار گیرد.

وی  بر برگزاری مراسم‌هایی در این خصوص با محوریت ترویج ازدواج آسان تأکید کرد و گفت: آشنایی جوانان با یک زندگی ائمه و شیوه آن می‌تواند کمک بسزایی در خصوص ازدواج آسان و به دور از تجملات داشته باشد.

مختاری‌نیا در ادامه گفت: تقوی، نیکی و پارسایی از جمله نکات ارزشمند زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) است که سرلوحه‌ای برای تمامی زندگی مسلمانان قرار گرفته است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در پایان بر اجرای برنامه‌های ویژه به این مناسبت در دانشگاه‌ها و اجرای برنامه ازدواج دانشجویی در این ایام سفارش و تأکید کرد.

انتهای پیام/79015/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول