اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل خبر داد

ساخت 1520 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده اهر

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل از ساخت یک‌هزار و 520واحد مسکونی به همت این بنیاد در مناطق زلزله‌زده اهر خبر داد.

ساخت 1520 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد حاج‌علیزاده ظهر امروز در جلسه ستاد معین مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی در مشگین‌شهر اظهار کرد: ما در مدت یکسال توانستیم به تمام تعهدات خود در حوزه ساخت و بازسازی مناطق زلزله‌زده عمل کنیم و با ساخت واحدهای مسکونی تعهد شده و تحویل آنها به ماموریتمان خاتمه دهیم.

وی تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل به عنوان ستاد معین بازسازی تعهد کرده بود که در 19 روستای زلزله‌زده اهر واحدهای مسکونی را اجرایی و عملیاتی کند و عملیات ساختمانی این واحدها به سرعت اجرایی و تکمیل شده و در اختیار صاحبان آنها قرار گرفت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل یادآور شد: در این رابطه بنیاد مسکن استان اردبیل توانست جایگاه خوبی را نیز به دست آورد و با بهسازی و ساخت یک‌هزار و 520 واحد تعهدات خود را به انجام برساند.

حاج‌علیزاده افزود: استان اردبیل در بین ستادهای معین بازسازی با توجه به کیفیت ساخت جایگاه ممتازی را به دست آورده و توانسته با بهره‌گیری از نیروهای بومی و مصالح ساختمانی استاندارد و سبک، عملیات اجرایی و بهسازی واحدهای مسکونی را انجام دهد.

این مسئول تاکید کرد: با اتمام ماموریت استان اردبیل در مناطق زلزله‌زده اهر ماشین‌آلات و دیگر امکاناتمان را به استان اردبیل منتقل کردیم و این حرکت تجربه خوبی بود تا بتوانیم به تعهدات خود به شکل کامل و شایسته عمل کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل در خصوص پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر ادامه داد: بیشتر از سهمیه 6 هزار و 500 واحدی به بانک‌های عامل متقاضی معرفی کردیم تا آنها بتوانند از مزایای مسکن مهر بهره‌مند شوند.

حاج‌علیزاده گفت‌: متقاضیان در 20 شهر و به تعداد 6 هزار و 550 نفر به بانک‌های عامل معرفی شدند و برای ساخت و ساز خود نیز پروانه کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود اعتبار در نظر گرفته در این زمینه را در قالب تسهیلات حدود 10 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: برای سال 92 هیچ رقم اعتباری و تسهیلاتی ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/62003/ز30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول