اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان کرمان خبر داد

‌کشف 53 کیلو‌گرم هروئین از خودرو‌ی ترانزیت افغانستان

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت‌: 53 کیلو‌گرم هروئین از یکی از خودروهای ترانزیت ورودی از کشور افغانستان‌ کشف و ضبط شد.

‌کشف 53 کیلو‌گرم هروئین از خودرو‌ی ترانزیت افغانستان

یدالله موحد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان ‌اظهار داشت:‌ مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان کرمان در راستای مبارزه بی‌امان با پدیده شوم و خانمان‌سوز مواد مخدر از یک دستگاه خودروی کشنده تریلر متعلق به کشور افغانستان مقدار 53 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و ضبط کردند.

وی با تأسف بار خواندن عدم نظارت و دقت کافی در مرزها از خودروهای سنگین هنگام ورود به کشور افزود‌: طی یک ماه گذشته از دو دستگاه کامیون متعلق به کشور افغانستان میزان قابل توجهی مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

موحد تصریح کرد: طی سال گذشته نیز در یک مورد مشابه از یک دستگاه کشنده تریلر پلاک شهر هرات کشور افغانستان مقدار 17 کیلوگرم هروئین کشف و متهم این پرونده پس از سیر مراحل قانونی به اعدام محکوم شد.

وی خاطر ‌نشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم در سه عملیات دیگر بیش از 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و پنج نفر متهم را در این راستا دستگیر و تحقیقات این پرونده‌ها نیز در دادسرای بم در حال انجام است.

دادستان‌ استان کرمان با تقدیر از عوامل قضائی و انتظامی در مبارزه با سوداگران مرگ گفت: رسیدگی به اینگونه پرونده‌ها با سرعت و قاطعیت انجام می‌شود.

انتهای پیام/2446/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول