اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور انجام شد

برپایی 40 پایگاه جشن عاطفه‌ها ‌در ‌فهرج

40 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردم در روز جشن عاطفه‌ها ‌در شهرستان فهرج برپا شده است.

برپایی 40 پایگاه جشن عاطفه‌ها ‌در ‌فهرج

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه‌ها در فهرج برگزار و به منظور کمک‌ به دانش‌آموزان محروم و کم‌بضاعت 40 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی از سوی کمیته امداد در شهرستان فهرج برپا شد.

‌30 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزی در مدارس و 10 پایگاه در میدان‌های اصلی شهرستان در بخش‌های مرکزی و نگین کویر فهرج در نظر گرفته شده است.

دانش‌آموزان فهرج با نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها ‌به کمک همکلاسی‌های نیازمند خود شتافتند و در نخستین روز‌های آغاز سال تحصیلی‌ اندوخته‌های خود را به دانش‌آموزان محروم هدیه کردند تا با خیالی آسوده و راحت به تحصیل بپر‌دازند.

حجت‌الاسلام خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج صبح امروز در آیین نواختن زنگ عاطفه‌ها در‌ دبیرستان نمونه فارابی با اشاره به اهمیت کمک و انفاق به هم‌نوعان خود اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها کمک به همنوعان خود است.

وی عنوان کرد: شهرستان فهرج با رشد 23 درصدی در مقطع ابتدای بیشترین رشد ‌را در سطح استان کرمان دارد که این موضوع موجب کمبود فضاهای آموزشی در این شهرستان شده است.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه خیران در این زمینه به کمک آموزش و پرورش بشتابند، ابراز داشت: در سال‌های اخیر در زمینه ساخت و ساز مدار‌س در این منطقه از سوی دولت توجه ویژه‌ای شده است.

به گزارش فارس، مسئولان شهرستان فهرج با حضور در پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در این مراسم معنوی شرکت کردند.

همچنین کارمندان آموزش و پرورش فهرج 15 میلیون ریال، شهرداری و شورای شهر فهرج 5 میلیون ریال‌ و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) فهرج یک روز حقوق خود را به ‌دانش‌آموزان محروم و بی‌بضاعت اهدا کردند.

انتهای پیام/80013/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول