اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد خوزستان خبر داد

3100 پایگاه آماده دریافت کمک‌های مردم خوزستان در جشن عاطفه‌ها

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خوزستان گفت: 3 هزار و 100 پایگاه ثابت و سیار در سطح استان آماده دریافت کمک‌های مردمی برای جشن عاطفه‌ها است.

3100 پایگاه آماده دریافت کمک‌های مردم خوزستان در جشن عاطفه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمدرضا علیپور خدادادی در نشست خبری که ظهر امروز در کمیته امداد خوزستان تشکیل شد اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها یکی از مناسبت‌های ملی و کشوری است که هر ساله در هفته دوم مهرماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها کمک به دانش آموزان محروم و نیازمند است، که از فردا به مدت سه روز همزمان با سراسر کشور در خوزستان نیز برگزار می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان با بیان اینکه امسال جشن عاطفه‌ها 19 ساله می‌شود تصریح کرد: فردا 2 هزار و 200 پایگاه در سطح مدارس تجهیز می‌شوند و همزمان با سراسر کشور زنگ عاطفه‌ها در یک مدرسه به صورت نمادین نواخته می‌شود.

وی به ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری از طریق مدارس اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش همیشه در سنت‌های حسنه دخیل بوده است و ما می‌خواهیم از طریق برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس فرهنگ نیکوکاری را در دانش آموزان ایجاد و در نتیجه به خانواده‌ها رسوخ کند.

علیپور از تجهیز 3 هزار و 100 پایگاه ثابت و سیار در سطح خوزستان خبر داد و خاطر نشان کرد: پنج شنبه هفته جاری در اماکن و معابر عمومی 370 پایگاه ثابت و سیار دایر خواهیم کرد تا کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم دریافت شود.

*پیش‌بینی برای جمع‌آوری کمک‌های 21 هزار میلیارد ریالی مردمی

وی با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها در روز جمعه نیز ادامه خواهد داشت اظهار کرد: جمعه نیز در سطح مصلاهای نماز جمعه پایگاه‌هایی برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی نمازگزاران ایجاد می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان همچنین عنوان کرد: برای دسترسی راحت‌تر و سهل‌تر مردم خیر و نیکوکار به پایگاه‌های دریافت کمک‌ها، از اوایل هفته در 240 مسجد و 295 اداره پرتردد مراکزی را برای دریافت کمک‌ها دایر کرده‌ایم.

وی شعار جشن عاطفه‌های امسال را «مهر در انتظار مهر حماسی» بیان کرد و گفت: سال گذشته کمک‌های دریافتی از جشن عاطفه‌ها در سطح خوزستان 13 هزار میلیارد ریال بود و پیش بینی برای امسال در حدود 21 هزار میلیارد ریال است.

علیپور اضافه کرد: این پیش بینی افزایش 60 تا 70 درصدی کمک‌های مردمی بر اساس پتانسیل‌ها و ظرفیت‌هایی که در سطح استان وجود دارد انجام گرفته است.

وی بیان کرد: ما چون اعتقاد داریم مدیر مدرسه دانش آموزان محروم را بهتر می‌شناسد و با آن‌ها تعامل بیشتری دارد، کمک‌هایی را که در سطح مدارس جمع می‌شود را در اختیار وی قرار می‌دهیم تا در میان دانش آموزان محروم تقسیم کند.

معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: شماره حساب 4444 بانک ملی شعبه مرکزی اهواز، آماده دریافت کمک‌ها نقدی هم استانی‌ها است.

انتهای پیام/72011/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول