اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته گردشگری

دوره‌های هتلداری نوین در کردستان برگزار می‌شود

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان گفت: به مناسبت هفته گردشگری و روز جهانی جهانگردی دوره‌های هتلداری نوین در محل هتل شادی سنندج برگزار می‌شود.

دوره‌های هتلداری نوین در کردستان برگزار می‌شود

آرمان وطن‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این دوره‌ها در زمینه‌های آشنایی با اصول مدیریت نوین  صنعت هتلداری، بررسی وضعیت صنعت هتلداری در کشورهای پیشرفته، روش‌های موفقیت در مدیریت هتل، بررسی دلایل عدم پیشرفت صنعت هتلداری در برخی از کشورها، آشنایی با روش‌های جدید اداره امور کارکنان در هتل، شیوه جدید جذب مهمان و مسافر در هتل برگزار خواهد شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خاطرنشان کرد: این دوره‌های آموزشی طی یک سمینار یک روزه فردا در محل هتل شادی سنندج برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این سمینار بیش از 50 نفر از مدیران هتل‌های سطح استان، مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی، مدیران مجتمع‌های بین راهی و انجمن‌ها و تشکل‌ها و مهمانپذیرها و دست‌اندرکاران و صاحبنظران صنعت هتلداری سطح استان برگزار می‌شود.

وطن‌دوست هدف از برگزاری این سمینار یک روزه را توسعه هتلداری استان، جذب سرمایه‌گذاران در زمینه هتلداری و بالابردن سطح معلومات عمومی مدیران و دست‌اندرکاران صنعت هتلداری استان عنوان کرد.‌

به گفته وی، پس از پایان این دوره به شرکت‌کنندگان حاضر در این سمینار یک روزه گواهینامه معتبر با همکاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و جامعه هتلداران استان و موسسه آموزشی افق اهداء می‌شود.

*گردشگری کردستان در برج میلاد تهران

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان همچنین از برگزاری نمایشگاه صنعت گردشگری در برج میلاد تهران خبر داد که استان کردستان نیز در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

وطن‌دوست در پایان افزود: در این نمایشگاه استان کردستان با 3 غرفه شامل سیاه چادرها و معرفی غذاهای بومی محلی، غرفه معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و صنایع دستی و سوغات و غرفه آژانس‌ها و تورهای گردشگری سطح استان حضوری فعال خواهد داشت.

انتهای پیام/79002/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول