اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام بزرگواری در گفت‌وگو با فارس:

عده‌ای در مجلس قصد مصادره دولت را دارند/پایبندی به مشی اعتدالی راه موفقیت دولت

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت برای این که راه خود را با موفقیت ادامه دهد، باید مشی واقعی اعتدالی را پی‌گیری کند.

عده‌ای در مجلس قصد مصادره دولت را دارند/پایبندی به مشی اعتدالی راه موفقیت دولت

حجت‌الاسلام سیدعلی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: جلسه ‌خوبی میان نمایندگان با رئیس‌جمهور برگزار شد که در آن دیدگاه‌های دولت و مجلس توسط سران دو قوه مطرح شد و در این جلسه بیشتر نمایندگان مجلس هم حضور داشتند.

وی گفت: در این نشست آقای لاریجانی دغدغه‌های نمایندگان به خصوص نمایندگان استان‌های محروم را بیان کرد که این دغدغه همه نمایندگان است.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس یکی دیگر از محورهای سخنان لاریجانی را موضوع حضور رئیس‌جمهور در آمریکا و شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل دانست و گفت: رئیس مجلس به نیابت از نمایندگان از مواضع اصولی آقای روحانی در نیویورک تقدیر کرد.

بزرگواری در ادامه گفت: رئیس‌جمهور در این نشست به تعامل بین دولت و مجلس اشاره کردند که از نظر ما برای تسهیل در روند امور کشور باید این گونه مراودات باشد تا کمتر اختلاف وجود داشته باشد.

وی ریشه بسیاری از اختلافات را در دوری مجلس، دولت و ارتباط کم دانست و افزود: البته برخی افراد هستند که نمی‌خواهند این نزدیکی ایجاد شد.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای مثال در همین مجلس هم افرادی هستند که می‌خواهند دولت به صورت انحصاری در اختیار آن‌ها باشد و شاید از ارتباط میان کل مجلس و دولت زیاد خشنود نباشند که تفکر بدی است.

بزرگواری در بخش دیگری از این گفت‌وگو تنها راه موفقیت دولت را عمل به گفتمان خود دانست و گفت: مردم به گفتمان اعتدال رأی دادند و انتظار رفتار اعتدالی از دولت آن هم به معنای واقعی خود را دارند.

نماینده اصولگرای مردم در مجلس یادآور شد: علاوه بر رئیس‌جمهور که این مشی را دنبال می‌کند، باید سایر نزدیکان به دولت هم ایشان را در غالب کردن گفتمان اعتدالی در کشور یاری دهند تا افراط و تفریط نتواند در کارها و افعال و رفتارها نفوذ کند.

بزرگواری افزود: ما هم به نوبه خود دوست داریم دولت خدمت را بدون هرگونه حاشیه‌ و کمترین هزینه انجام دهد و در این راه از هرگونه کمکی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/2571/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول