اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ساوه:

روستاییان در طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی مشارکت کنند

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ساوه خواستار مشارکت هر چه بیشتر روستاییان در طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی شد.

روستاییان در طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی مشارکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سید مسعود حسینی ظهر امروز در جلسه هماهنگی اجرای طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی این شهرستان اظهار داشت: طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی، همزمان با سراسر کشور در این شهرستان نیز به اجرا در می‌آید که لازمه اجرای موفق این طرح همکاری خوب روستاییان با آمارگیران است.

وی تصریح کرد: این طرح از 20 مهر ماه به مدت سی روز در سطح روستاهای ساوه به اجرا در خواهد آمد که طی آن 637 واحد در سطح 33 روستا زیر پوشش طرح آمارگیری قرار خواهند گرفت.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ساوه تاکید کرد: هدف عمده و اصلی از انجام این طرح، آمارگیری از واحدهای ساخته شده و منازل مسکونی است که از چه ویژگی‏هایی برخوردارند و در چه شرایطی به سر می‏برند.

به گفته وی در این طرح، مقاوم‏ سازی و بازسازی منازل روستایی، سال ساخت، دارا بودن یا نبودن جواز ساخت، استفاده از مصالح بنایی یا مصالح ساختمانی جدید و سایر ویژگی‏ها و مشخصات ابنیه روستایی ثبت می‏شود.

حسینی گفت: از اعضای شورای اسلامی، دهیاران، بخشداران و روستاییان انتظار می‌رود در اجرای این مهم نهایت همکاری را با کارشناسان داشته و اطلاعات دقیق و متقن ارائه کنند تا در تصمیم‏گیری‏های آینده برای این روستاها مورد استفاده قرار گیرد.

در این نشست که با حضور معاون امور عمرانی فرمانداری ویژه ساوه، بخشداران بخش مرکزی و نوبران، رئیس شبکه بهداشت ساوه و معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی و جمعی دیگر از مسئولان محلی برگزار شد، پیرامون نحوه اجرای این طرح بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/87010/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول