اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زنجان تاکید کرد

لزوم مکلف بودن اعضا به اجرای قوانین داخلی شورا

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به لزوم اجرای قوانین داخلی شورا توسط اعضا گفت: ملزم بودن به اجرای قوانین موجب ایجاد نظم و آرامش می‌شود.

لزوم مکلف بودن اعضا به اجرای قوانین داخلی شورا

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آراض ضیایی بعدازظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به وجود آئین‌نامه‌های اجرایی برای اداره شورای شهر زنجان اظهار داشت: براساس این آئین‌نامه متقاضیان صحبت در مورد دستور کار شورا باید قبل از برگزاری جلسه ثبت‌نام کنند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت قوانین و آئین‌نامه‌های شورای شهر توسط اعضا افزود: رعایت این موارد منجر به ایجاد نظم و انضباط در شورا می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان مدت زمان قانونی ایراد سخنرانی برای هر یک از اعضا را 10 دقیقه اعلام و تصریح کرد: در صورت تعدد متقاضیان صحبت، اولویت بر اساس ثبت‌نام صورت گرفته تعیین می‌شود.

در ادامه جلسه عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به جلسات برگزار شده طی هفته‌های گذشته گفت: در این جلسات قوانین و عدالت رعایت نشده است.

پریسا شعبانی با ایراد گرفتن به هیئت رئیسه شورای شهر زنجان در مورد اطلاع‌رسانی در مورد زمان و دستور کار جلسات شورا تصریح کرد: این اطلاع‌رسانی‌ها در موعد مقرر انجام نمی‌شود.

همچنین دیگر اعضای شورای شهر زنجان هم تذکراتی را به رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان دادند که سعید امیدی بود که بر لزوم ارائه آموزش‌های فراگیر در حوزه راهنمایی و رانندگی تاکید کرد.

محمد محمدی دیگر عضو شورای شهر زنجان بود که بر متناسب نبودن علائم راهنمایی و رانندگی نصب شده در سطح شهر زنجان تاکید کرد و گفت: سرعت‌گیرهای خیابان‌های شهر زنجان هم متناسب با نیازها نصب نشده‌اند.

خدادادی هم دیگر عضو شورای اسلامی شهر زنجان بود که بر لزوم حل مشکلات سرعت‌گیرهای نصب شده در خیابان‌های شهر زنجان تاکید کرد و افزود: آموزش‌های مورد نیاز در این حوزه هم باید جدی گرفته شود.

انتهای پیام/73004/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول