اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جلسات با اداره کل ثمری نداشته است

آستراکی: راگبی اصفهان تعطیل است/ بازیکنان به استان‌های دیگر رفتند

دبیر کمیته راگبی استان اصفهان گفت: رشته راگبی در اصفهان در حال حاضر تعطیل است.

آستراکی: راگبی اصفهان تعطیل است/ بازیکنان به استان‌های دیگر رفتند

ابراهیم آستراکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر زمینی برای تمرین نداریم، با ابراهیمی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان هم در این زمینه صحبت کرده‌ایم اما تاکنون هیچ نتیجه‌ای برای ما در بر نداشته است.

وی تصریح کرد: به دلیل نداشتن زمین تمرین بازیکنان ما به استان‌های دیگر رفتند.

دبیر کمیته راگبی استان اصفهان ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان نیز به ما قول همکاری داد که در کمال تاسف هیچ اتفاقی رخ نداد، اما سعی می‌کنم در هفته آینده جلسه‌ای را با آقای ابراهیمی برگزار کنم تا هر چه سریعتر تکلیف این رشته تعطیل در اصفهان مشخص شود.

این مسئول اضافه کرد: تنها راگبی بانوان هفت نفره قهرمانی کشور را در اصفهان  در حدود 20 روز پیش برگزار کردیم که آن‌هم به دلیل اینکه بازیکنان ما تمرین نداشتند در بین 8 تیم عنوان هفتمی را کسب کردیم.

آستراکی اضافه کرد: برگزاری این میزبانی هم به دلیل اینکه اصفهان زمینی برای تمرین در این رشته ندارد کاری اشتباه بود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا راگبی در اصفهان راه‌اندازی می‌شود یا خیر افزود: جلسه‌ای را با بازیکنان برگزار کردیم، صحبت‌هایی انجام شده و قرار شده من به نمایندگی از بازیکنان برای راه‌اندازی مجدد این رشته به اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان بروم.

دبیر کمیته راگبی استان اصفهان با اشاره به زمین تمرین رشته راگبی در اصفهان ادامه داد: زمین تمرین به دلیل همکاری خوبی که شهرداری با ما دارد وجود دارد، اما این زمین‌ها با وجود اینکه با یک سوم قیمت آن در اختیار ما قرار می‌گیرد از توانایی پرداخت همین مبلغ نیز ناتوانیم.

این مسئول با بیان اینکه هیئت انجمن‌های ورزشی سه سال است که هیچ مبلغی را در اختیار ما قرار نداده تاکید کرد: تمریناتی هم که انجام شده از هزینه شخصی بازیکنان صورت گرفته است و تیم آقایان نیز به طور کامل در حال حاضر تعطیل شده است.

آستراکی یادآور شد: طی نامه‌نگاری‌هایی که با تهران صورت گرفت رئیس سابق کمیته راگبی عزل شد، آقای مشکیان هم که در حال حاضر به عنوان مسئول کمیته راگبی است می‌گوید من پولی ندارم و نمی‌توانم برای این رشته کاری انجام دهم.

وی افزود: آقای عطایی تنها به طور اسمی به عنوان رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی است، کمیته‌های این هیئت نیز تا جایی که من اطلاع دارم تعطیل است.

دبیر کمیته راگبی استان اصفهان اذعان داشت: بازیکنان تنها به صورت انفرادی تمرین می‌کنند به امید آنکه روزی راگبی اصفهان به طور مجدد راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/63020/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول