اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد هرمزگان خبر داد

ساخت 104 واحد مسکونی برای کپرنشینان در بندرخمیر

مدیر کل کمیته امداد هرمزگان از تداوم ساخت 104 واحد مسکونی با هدف تحویل به کپرنشینان در بندرخمیر خبر داد.

ساخت 104 واحد مسکونی برای کپرنشینان در بندرخمیر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرخمیر واقع در غرب شهرستان بندرعباس، مرتضی موصلی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های مسکونی کمیته امداد در شهرستان بندرخمیر، اظهار داشت: این واحدها از محل اعتبارات خیران تهران در حال ساخت است که دارای 45 درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از اهداف و اولویت‌های مهم کمیته امداد کمک به خانه‌دار شدن زیر‌پوششان است، یادآور شد: این امر به طور قابل قبولی در هرمزگان مورد توجه قرار گرفته است به نحوی که طبق طرح‌های جاری بخش عمده‌ای از ممدجویان صاحب‌خانه می‌شوند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی هرمزگان در ادامه سخنان خود در این بازدید اظهار امیدواری کرد؛ طی ماه‌های آینده منازل در دست ساخت برای کپرنشینان بندرخمیر به متقاضیان واگذار شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بندرخمیر نیز در ادامه با اشاره به خدمات کمیته امداد در بندرخمیر، از برگزاری دوره آموزشی بهداشت خانواده و شرکت 70 نفر از مددجویان و اقشار آسیب پذر شهرستان در این دوره‌ خبر داد.

مختار احمدزاده، هدف از برگزاری این دوره را ارتقا سطح آگاهی بهداشتی و سلامت خانواده‌های تحت حمایت، آشنایی آنها با بیماری‌های مختلف و راه‌های پیشگیری از آنها اعلام کرد.

وی تصریح کرد: در سال‌جاری تاکنون پنج دوره آموزشی در سطح شهرستان بندرخمیر با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای مددجویان تحت حمایت این نهاد برگزار شده است.

انتهای پیام/88001/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول