اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهرام کرمی:

ثبت جهانی باعث استقبال گروه‌های خارجی از جشنواره تئاتر کودک شد

دبیر بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: ثبت جهانی باعث استقبال گسترده گروه‌های خارجی از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان شد.

ثبت جهانی باعث استقبال گروه‌های خارجی از جشنواره تئاتر کودک شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، شهرام کرمی در خصوص بازتاب‌های ثبت جهانی این جشنواره در سال گذشته اظهار کرد: در سال‌های گذشته گروه‌های خارجی برای حضور در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان چندان راغب نبودند؛ اما با ثبت جهانی جشنواره در دوره نوزدهم گروه نمایشی خارجی بسیاری متقاضی حضور شدند.

وی با بیان اینکه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان به یکی از جشنواره‌های شناخته شده و معتبر در دنیا تبدیل شده است، افزود: در دنیا تنها جشنواره تئاتر بولونیا را داریم که با برگزاری بیش از 30 دوره، جایگاه خوبی دارد و بعد از آن جشنواره تئاتر کودک و نوجوان که امسال بیستمین دوره خود را پشت سر می‌گذارد، قرار دارد.

دبیر بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان تصریح کرد: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان از نظر سابقه برگزاری می‌تواند الگویی قابل توجه در دنیا باشد.

وی اضافه کرد: جشنواره‌های تئاتر متعددی در دنیا چند دوره برگزار می‌شوند و به حالت تعطیل در می‌آیند و فراموش می‌شوند؛ اما جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان در فصل نامه اسیتیج جهانی معرفی می‌شود و مخاطبان بسیاری دارد.

انتهای پیام/89002/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول