اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

امنیت امروز کشور به برکات خون شهداست

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: امنیت امروزمان را مدیون جان‎فشانی رزمندگان اسلام، جانبازان، ایثارگران و شهدای گران‎قدر کشورمان هستیم.

امنیت امروز کشور به برکات خون شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار علی استادحسینی صبح امروز در مراسم هفتم شهدای گمنام درجزین که با حضور مسئولان استان سمنان در مسجد امام حسین (ع) درجزین برگزار شد، اظهار کرد: در جنگ ایران و عراق صدام در خیال خام خود می‌خواست سه روزه اهواز را بگیرد و یک روزه تهران را تصرف کند.

وی افزود: ارتش از هم پاشیده شد، سپاه جز یک نارنجک، تیربار و ... بیشتر نداشت و در کنار آن به کشور عراق همه جانبه کشورهای دیگر کمک می‌کردند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: مردان غیور ایران با همت و پشتکار یکدیگر برابر عراق و کشورهای کمک‎کننده ایستادگی کردند و در این راستا مردان زیادی شهید شدند.

وی گفت: مقاومت رزمندگان در دوران حماسی هشت سال دفاع مقدس، تحقق عینی آیات و روایاتی است که صبر و استقامت را به مؤمنان سفارش می‌کند؛ چنانچه در دریای مشکلات و دشواری‌ها و طوفان سهمگین حوادثی که دشمنان اسلام و قرآن آفریدند، قهرمانانه شنا کردند و درس پایداری و صلابت را به نحو احسن فرا گرفتند.

استادحسینی با بیان اینکه در حال حاضر بهترین راه‌های شناخت شخصیت و اندیشه و مرام رزمندگان و شهیدان مطالعه وصیت‌نامه آن‎ها است، افزود: اگر به محتوای پیام‎های شهیدان توجه کنیم، می‌فهمیم که محور اصلی پیام‌های شهدا همان است که اولیای الهی بدان سفارش کردند.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول