اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشدار دبیر هیئت قایقرانی استان اصفهان:

تورهای رفتینگ بدون مجوز یک قربانی داشته است

دبیر هیئت قایقرانی استان اصفهان گفت: تورهای رفتینگ هیچ مجوزی ندارند و برگزاری بدون مجوز این تورها در یک ماه گذشته یک قربانی گرفته است.

تورهای رفتینگ بدون مجوز یک قربانی داشته است

سیدهادی قاضی‌عسگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هیچ کدام از آژانس‌هایی که تورهای رفتینگ را برگزار می‌کنند، مجوزی در این رابطه اخذ نکرده‌اند و تاکنون برخوردی نیز با آژانس‌های متخلف صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه برگزاری تورهای رفتینگ به تخصص و تجربه نیاز دارد، تصریح کرد: ورزشکارانی که در رشته رفتینگ فعالیت می‌کنند، آشنایی کامل به رشته شنا و نجات غریق داشته و با رعایت کامل اصول ایمنی تمرینات رفتینگ را انجام می‌دهند.

دبیر هیئت قایقرانی استان اصفهان افزود: در برگزاری تورهای رفتینگ هیچ گونه استانداری رعایت نمی‌شود و نه تنها از قایق‌های ارزان قیمت و غیر استاندار استفاده می‌کنند، کلاه‌های ایمنی مورد استفاده نیز کلاه مخصوص نبوده و موجب آسیب وارد کردن به افراد می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه افراد شرکت کننده در تورهای رفتینگ اطلاعی از بدون مجوز بودن این تورها ندارند، تاکید کرد: طی یک ماه گذشته در یکی از تورهای رفتینگ فردی فوت کرده است.

قاضی‌عسگر با اشاره به سود بالای تورهای رفتینگ برای آژانس‌های مسافرتی بیان داشت: باید رسانه‌ها در این باره به مردم اطلاع رسانی کنند تا در آینده شاهد تلفات دیگری در تورهای بدون مجوز رفتینگ نباشیم.

انتهای پیام/63006/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول