اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت قایقرانی مازندران خبر داد

حضور 9 ملی‌پوش مازندرانی در تیم ملی قایقرانی

سرپرست هیئت قایقرانی مازندران از حضور 9 ملی پوش مازندرانی در اردوی تیم ملی مردان و زنان کشورمان خبر داد.

حضور 9 ملی‌پوش مازندرانی در تیم ملی قایقرانی

مهرداد وکیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: کادرفنی تیم ملی قایقرانی برای شرکت در رقابت‌های جهانی و آسیایی در پنجمین مرحله از اردو قایقرانان برتر کشور را به این اردو دعوت کرد.

وی با اشاره به حضور ملی‌پوشان در اردوی تیم‌های ملی کانوپولو، کایاک و آب‌های آرام، تصریح کرد: فرزین اسدی، پژمان اسدی، محمد حمزه نتاج، امین بوداغی، سعید چاره جو و علی اصغری، شیما جباری، جمیله طهماسبی و تکتم آخوندزاده به عنوان 9 ملی‌پوش زن و مرد مازندرانی در این اردو هستند.

سرپرست هیئت قایقرانی مازندران در ادامه از حضور دو مربی مازندرانی در اردوی تیم ملی خبر داد و افزود: حسین ملکی و مسعود خدایاری به عنوان دو مربی باتجربه مازندرانی در کادر فنی تیم ملی حضور دارند.

وکیلیان با اشاره به برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی در مجموعه ورزشی آزادی تهران، متذکر شد: ملی‌پوشان مازندرانی در اردو از بهترین‌های کشور محسوب می‌شوند.

وی همچنین از حضور مدیرکل و معاونان ورزش و جوانان مازندران در اردوی تیم ملی قایقرانی خبر داد و ابراز داشت: برای ایجاد انگیزه و روحیه بیشتر ملی‌پوشان به ویژه قایقرانان مازندرانی هفته آینده مدیرکل ورزش و جوانان استان به اتفاق رئیس فدراسیون قایقرانی در اردوی تیم ملی حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/86005/ذ20 /ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول