اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

تجلیل از واحدهای تولیدی برتر حامی حقوق مصرف‌کنندگان کهگیلویه و بویراحمد

طی مراسمی و با حضور مسئولان استانی از واحدهای تولیدی و خدماتی برتر حامی حقوق مصرف‌کنندگان استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

تجلیل از واحدهای تولیدی برتر حامی حقوق مصرف‌کنندگان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس در یاسوج، صبح امروز طی مراسمی و با حضور ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، رئیس انجمن حمایت از حقوق تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان استان، رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویراحمد و جمعی از فعالان اقتصادی از واحدهای تولیدی و خدماتی برتر حامی حقوق مصرف کنندگان استان تجلیل شد.

در این همایش از دو  واحد تولیدی و خدماتی که با کسب امتیازات لازم بر اساس شاخص‌های تعیین شده از سوی وزارت صنعت و معدن موفق به دریافت گواهینامه حامی حقوق مصرف‌کننده شده بودند، تجلیل به عمل آمد.

رئیس انجمن حمایت از حقوق تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان استان در حاشیه این همایش، اظهار کرد: این انجمن در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در سال 1388 در مجلس شورای اسلامی تصویب و در سال 1390 رسماً شروع به فعالیت کرد.

محسن مبارکی عمده وظایف این انجمن را آگاهی‌سازی مردم از طریق رسانه‌های جمعی، اجرای مؤثر مقررات و امور مرتبط به مصرف‌کنندگان، بررسی شکایات و ارائه خدمات مشاوره‌ای و حقوقی، ممانعت از عرضه کالا و خدمات زیان‌آور، ممانعت از به وجود آمدن بازار انحصاری و تلاش برای ایجاد بازار رقابتی و شفاف، رصد وضعیت تولید، توزیع و واردات کالا و خدمات و ... دانست.

وی با بیان این‌که دستگاه‌های متولی باید در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان پیشگام باشند، افزود: همه آحاد جامعه عضوی از تشکل چند میلیونی مصرف‌کنندگان بوده و همین مهم بیانگر اهمیت وظیفه حاکمیتی دولت در امر حمایت مصرف کنندگان است.

در پایان این جلسه از واحد تولیدی سینره و خدماتی یاسوران و همچنین دو نفر از ناظرین افتخاری فعال استان با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/82009/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول