اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی اعلام کرد

صدور بیش از 5 هزار برگ جریمه در میاندوآب

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی گفت: در پنج ماه نخست سال ‌جاری 5 هزار و 585 برگ جریمه از طریق نظارت تصویری برای رانندگان متخلف در میاندوآب صادر شده است.

صدور بیش از 5 هزار برگ جریمه در میاندوآب

علی سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به نظارت تصویری پلیس در اکثر شهرستان‌های آذربایجان غربی، اظهار داشت: پنج ماه نخست سال ‌جاری 5 هزار و 585 برگ جریمه از طریق نظارت تصویری برای رانندگان متخلف در میاندوآب صادر شده است.

وی تعداد برگ جریمه صادر شده در بوکان را 2 هزار و 300 برگ عنوان کرد و گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی با نظارت دقیق در سطح معابر به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان اقدام به اعمال قانون می‌کند.

سعیدی به صدور برگ جریمه از طریق نظارت تصویری پلیس در نقده و سلماس اشاره کرد و ابراز داشت: پنج ماه نخست سال‌ جاری در شهرستان‌های نقده و سلماس به ترتیب یک هزار و 453 برگ و یک هزار و 674 برگ صادر شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی افزود: پلیس با نظارت تصویری اقدام به صدور یک هزار و 87 برگ جریمه در پیرانشهر و یک هزار و 195 برگ جریمه در چایپاره کرده است.

وی با بیان اینکه پلیس به موتورسیکلت‌هایی که در ساعت اوج ترافیک در مقابل مدارس حرکات ناشایستی از خود نشان می‌دهند اجازه تردد نمی‌دهد، تصریح کرد: یگان امداد، پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی را در اجرای طرح کنترل موتورسیکلت سواران در ایام بازگشایی مدارس یاری می‌رساند.

سعیدی اضافه کرد: هم اکنون 6 هزار و 66 دستگاه موتور سیکلت توقیفی در پارکینگ شهرستان‌های ارومیه بوکان، میاندوآب و مهاباد وجود دارد.

انتهای پیام/61010/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول