اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت روز جهانی سالمند صورت گرفت

پیاده‌روی 2 کیلومتری سالمندان رامهرمز

به‌مناسبت روز جهانی سالمند، سالمندان رامهرمز به مسافت دو کیلومتر پیاده‌روی کردند.

پیاده‌روی 2 کیلومتری سالمندان رامهرمز

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، مدیر موسسه کوشای جنوب و مسئول برگزاری برنامه پیاده‌روی که صبح امروز به‌مناسبت روز جهانی سالمند برگزار شد اظهار کرد: از صبح امروز جمع کثیری از سالمندان رامهرمزی مسافت دو کیلومتر را از امامزاده سید فرجات تا پارک کوهستان پیاده‌روی کرده‌اند.

قدرت‌الله ممبینی افزود: سالمندان به عنوان شهروندان ارشد باید مورد تکریم قرار گیرند و برای بهره‌مندی از تجارب ارزشمند آنان برنامه ریزی شود.

وی تصریح کرد: باید با نگاه به هویت اسلامی خویش و بر اساس آموزه‌های الهی به مقوله سالمندان نگریسته شود و نیازها و حفظ شئون سالمندان در اولویت قرار گیرد.

مدیر موسسه کوشای جنوب و مسئول برگزاری این برنامه همچنین عنوان کرد: قدرشناسی از سالمندان باعث تقویت روحیه آنان می‌شود و امید به آینده را در جوانان و فعالان امروز نیز به دنبال خواهد داشت.

وی در پایان گفت: این پیاده‌روی با همکاری اداره بهزیستی رامهرمز و با حضور فرماندار و برخی از مسئولان شهرستان برگزار شد که در پایان پس از صرف صبحانه به سالمندان حاضر در این پیاده‌روی هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/ 72012/ل10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول