اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین ماه سال تحصیلی صورت گرفت

آغاز فعالیت 14 مدرسه قرآنی در اوز

در نخستین ماه از سال تحصیلی 91 - 92 در راستای تعلیم آموزه‌های دینی، 14 مدرسه قرآنی در سطح شهر و روستاهای اوز فعالیت خود را آغاز کردند.

آغاز فعالیت 14 مدرسه قرآنی در اوز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش اوز، رئیس اداره آموزش و پرورش اوز در آیین نواختن زنگ مهر در مدرسه راهنمایی دخترانه قادری‌نژاد این شهر در جمع مردم و مسئولان با بیان اینکه مربیان قرآنی به صورت اختصاصی در حوزه مسائل قرآن و دین به فعالیت می‌پردازند، اظهار کرد: مدیران مدارس می‌توانند در شیفت‌های صبح و عصر دانش‌آموزان را به سمت جلسات قرآنی سوق دهند.

بهرام زمانی در ادامه به لزوم شناسایی استعدادهای قرآنی دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: به توانمندی‌های مذهبی دانش‌آموزان باید بهای لازم داده شود.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش اوز، آموزشگاه‌های پروین اعتصامی، پیام زینب، شهید جعفریان، سلحشور کهنه، شبانه‌روزی محمود‌زاده و خضری، شریف‌پور کهنه، شهید معزی بید شهر، هنرستان رافعی و یادگاری، محمودزاده، کفایت رحیمی، شمسی‌زاده، احمدی کوره و فرشته خلوتی را به عنوان مدارس قرآنی منطقه اوز معرفی کرد.

حسن همیشه بهار، با تشکر از تلاش مدیران و مربیان قرآنی، از اولیای دانش‌آموزان خواست تا با هدایت فرزندانشان به سمت مسائل قرآنی، آنان را با شعائر اسلامی آشنا کنند.

انتهای پیام/2448/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول