اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گناباد

سومین دوره آزمون ارتقاء سطح داوری مسابقات قرآن برگزار شد

سومین دوره آزمون ارتقای سطح داوری مسابقات قرآن در گناباد برگزار شد.

سومین دوره آزمون ارتقاء سطح داوری مسابقات قرآن برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف خراسان رضوی، محمود پورباقر اظهار داشت: سومین دوره آموزشی ارتقای سطح داوری مسابقات قرآن کریم برای متقاضیان جدید که ثبت‌نام کرده بودند ساعت چهار عصر روز شنبه شش مهرماه در محل اداره اوقاف و امور خیریه گناباد برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: پرسش‌های آزمون و پاسخ‌نامه‌ها از طریق اتوماسیون اداری از طرف معاونت فرهنگی اجتماعی و ستاد مسابقات قرآنی استان خراسان رضوی به تعداد 25 پرسش ارسال و به‌ صورت تستی برگزار شد.

این مسئول فرهنگی ادامه داد: از بین خواهران و برادران که حداقل دو سال سابقه داوری در مسابقات اوقاف و امور خیریه و پنج سال سابقه داوری در دیگر دستگاه‌ها و نهادها داشته‌اند دعوت به‌عمل آمده تا برای داوری مسابقات قرآن در سال جاری برای بهره‌گیری از اساتید و داوران توانمند در داوری قرآن همکاری کنند.

گفتنی است کسانی که نمره قبولی راکسب کنند در سی و ششمین دوره از مسابقات قرآن کریم اوقاف در مرحله شهرستانی و رشته‌های قرائت، ترتیل و حفظ داوری خواهند کرد.

انتهای پیام/2202/ح/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول