اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

متبحرترین دوبلوران به فیلم‎های خارجی جشنواره جان می‎بخشند

برترین دوبلوران کشور همچون سال‎های گذشته در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان حضور می‎یابند تا در مهیج‎ترین بخش این جشنواره یعنی دوبله همزمان فیلم‎های خارجی خاطره‌سازی کنند.

متبحرترین دوبلوران به فیلم‎های خارجی جشنواره جان می‎بخشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تا برگزاری بزرگ‌ترین فستیوال هنری یعنی بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان تنها شش روز دیگر زمان باقی است.

اصفهان آماده میزبانی از این جشنواره بزرگ می‎شود تا همچون همیشه نام این جشنواره بزرگ که در سطح بین‎الملل حرف‎های زیادی برای گفتن دارد، بدرخشد و خاطره شیرین دیگری در اصفهان شهر پرواز پروانه‎ها رقم بخورد.

10 سالن سینمای اصفهان در چهار روز برگزاری این جشنواره به اکران فیلم‎ در بخش‎های مختلف این جشنواره می‎پردازند.

یکی از مهیج‎ترین بخش‎های جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان در بخش بین‎الملل دوبله همزمان آثار خارجی راه یافته به این جشنواره است، که توسط متبحرترین دوبلورهای کشور صورت می‎پذیرد.

در دوره‎های قبل جشنواره فیلم کودک و نوجوان استقبال فراوانی از این بخش صورت گرفت، در فستیوال امسال نیز 9 دوبلور در جشنواره فیلم کودک و نوجوان حضور دارند تا همچون گذشته فضای جشنواره فیلم کودک و نوجوان را شادی آفرین کنند، به امید این که در این جشنواره شاهد مشکلات در بخش فنی سینماها که باعث اختلال در فعالیت دوبلوران می‎شود نباشیم.

پرویز ربیعی، افشین زینوری، رضا آفتابی، مریم رادپور، شوکت حجت، نرگس فولادوند، مهسا شرافت کتابچی، مریم شیرزاد و نسیم رضاخانی صداپیشگانی هستند که امسال به صورت همزمان فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان را در سالن‌های نمایش فیلم‌های جشنواره دوبله می‌کنند

به گزارش فارس، بیست ‌و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامی‌داشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا، از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه برگزار  می‎شود.

انتهای پیام/63019/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول