اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم هرمزگان:

آلومینیوم شایستگی پیمودن پله‌های موفقیت را دارد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم هرمزگان با بیان اینکه هواداران سرمایه‌های اصلی تیم هستند، گفت: تیم فوتبال این باشگاه امروز نشان داد که شایستگی پیمودن پله‌های موفقیت را دارد.

آلومینیوم شایستگی پیمودن پله‌های موفقیت را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدرضا سدید امشب در جمع خبرنگاران پس از برد سه بر صفر تیم فوتبال آلومینیوم برابر پاس همدان، حمایت هواداران را از این تیم ستود و از آنان به عنوان سرمایه‌های اصلی تیم یاد کرد.

وی با تاکید بر اینکه آلومینیوم هرمزگان با اتکا به سرمایه‌های انسانی خود گام اول را محکم برداشت، خاطرنشان کرد: هر چند تا رسیدن به موفقیت نهایی راه پرفراز و نشیبی را پیش رو داریم اما آلومینیوم هرمزگان در گام نخست نشان داد با بهره‌مندی از کادر فنی عالی شایستگی پیمودن پله‌های موفقیت را دارد و با انگیزه بالا به آینده بسیار امیدوار است.

سدید افزود: در این دیدار تماشاگران و لیدرهای تیم با حمایت بی‌دریغ خود ثابت کردند دل در گرو موفقیت تیم خود دارند و حمایت بی‌وقفه تا پایان بازی نخست، عشق و علاقه آنها به سربلندی تیم محبوب‌شان را به خوبی جلوه‌گر کرد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم هرمزگان تاکید کرد: قطعا استمرار موفقیت‌های تیم در گرو همدلی و همراهی و همکاری جمعی است و اطمینان داریم به پشتوانه مردم فهیم هرمزگان، حمایت مسئولان و همراهی بی وقفه هواداران می‌توانیم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال هرمزگان در سطح کشور باشیم.

وی ادامه داد: تیم فوتبال آلومینیوم متعلق به عموم مردم هرمزگان است و دست همه دلسوزان را که یاری‌گر تیم در این عرصه خطیر هستند به گرمی می‌فشاریم.

سدید در خاتمه بیان داشت: از خداوند متعال می‌خواهیم در این مسیر لطف بیکران خود را شامل حالمان گرداند تا بتوانیم با همت و سختکوشی بازیکنان و نیت پاک هواداران عزیز این روند را با قدرت و صلابت طی کنیم.

انتهای پیام/88007/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول