اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر شیراز:

منافع سرمایه‌گذار در برنامه‌های شهرداری لحاظ شود

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز گفت: لازم است که در برنامه‌های آتی شهرداری تامین منافع سرمایه‌گذار نیز مد نظر قرار گیرد.

منافع سرمایه‌گذار در برنامه‌های شهرداری لحاظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، احمد رضا نقیب زاده عصر امروز در هفتمین جلسه شورای اسلامی این شهر اظهار داشت: توسعه شهر شیراز بر اساس چشم‌اندازهای برنامه پنج‌ساله عمرانی شهرداری نیازمند اجرای بیش از 500 پروژه است.

وی افزود: هزینه اجرای این تعداد پروژه بیش از 30 هزار میلیارد تومان برآورد شده و از آنجا که در یک تلاش گسترده حداکثر درآمد شهرداری برای چهار سال آینده حداکثر 11 هزار میلیارد تومان است، به منظور جبران این کمبود باید راهکارهایی در نظر گرفته شود.

نقیب زاده ادامه داد: توجه به سرمایه‌گذاری راهکاری است که لازمه تحقق برنامه‌های مورد نظر است و باید روند اصلاحی در نوع نگاه به سرمایه‌گذاری اتفاق افتد.

وی بیان کرد: نگاه صرف اقتصادی و رفتارهایی مبتنی بر حصول حداکثری درآمد از فعالیت‌های سرمایه‌گذاری بدون توجه به منافع سرمایه‌گذار از عوامل تکرار شرایط گذشته است.

این عضو شورا تصریح کرد: توسعه شهر با استفاده از منابع مالی بخش خصوصی باید ضمن تامین منافع اقتصادی آنان برنامه‌ریزی شود و با چنین نگاهی است که بهره بردن از توان بخش خصوصی در مواردی مانند امور خدماتی و نوسازی بافت فرسوده محقق می‌شود.

تجلیل از خانواده جان‌باختگان برم شور

در ادامه این نشست به مناسبت روز آتش‌نشان تعدادی از بستگان درجه یک جان‌باختگان حادثه برم شور تجلیل شدند.

بر این اساس، دختر یکی از جان‌باختگان و همسر یک تن دیگر از قربانیان این حادثه توسط اعضای شورا تجلیل شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در این جلسه گفت: در دو سال گذشته اتفاقات خوبی در حوزه خدمات ایمنی و آتش‌نشانی افتاده که می‌توان آن را انقلابی در ایمنی دانست.

رامین طالبی افزود: مباحث ایمنی در موارد محدودی مانند ساخت ایستگاه جدید آتش‌نشانی و راه‌اندازی شیرهای هیدرانت با قیچی کردن روبان و افتتاح رسمی همراه است.

وی ادامه داد: در بسیاری از موارد اقدامات در حوزه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با پروژه‌های عمرانی تفاوت دارد و مردم تنها نتیجه کار را احساس کرده و از ایمنی و امنیت بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش فارس، در جلسه امروز شورای اسلامی شهر شیراز «حمزه جوکار» و «جمشید مشیری» دو آتش‌نشان نمونه شهرداری مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/‌2448/ش30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول